cmi Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Det jeg prøver og få til er og åpne nye dokumenter i A.R.08 altså lage mine egne. Finner ingen steder hvor jeg kan åpne nye dokumenter.
Torbjørn T. Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Du kan ikkje lage PDF-filer i Reader, den er som namnet seier ein lesar. OpenOffice har PDF-eksport innebygd, og det finst gratis PDF-skrivarar som CutePDF og PDFCreator, som gjer at ein kan lagre PDF-ar frå alle program som kan skrive ut. Adobe sitt program for å lage PDF er Acrobat.
haalo Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Hvordan har du fått "åpne nytt dokument" til å bli det samme som å opprette et nytt dokument? Minner meg litt om norsklæreren min som bedde oss om å laste opp et dokument hun hadde lagt ut på It's Learning.
cmi Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Samme det vel, har noe med tale måte og gjøre. Noe bedre med: haalo Lagt til I dag, 20:47: Hvordan har du fått "åpne nytt dokument" til å bli det samme som å opprette et nytt dokument? Minner meg litt om norsklæreren min som bedde oss om å laste opp et dokument hun hadde lagt ut på It's Learning.
haalo Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Whoops, der har du meg . Det skulle selvfølgelig være "ba".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå