Gå til innhold

Noen som har opplevd dette?


kjakan_mm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
forventer et trappetrinn til... det er også morro nedover...

Sånne uventede greier er gøy, når man er helt forberedt på noe, og så skjer noe annet. Fx når man er et tog dra fra stasjonen når man sitter i et annet tog, og man tror at man beveger seg, og så plutselig 'bråstopper' man uten å føle noen fartsforandring.

Finnes det berg-og-dalbaner som har en sånn illusjon innebygd? Det hadde vært skikkelig fett?

Lenke til kommentar

jeg syns d er meget stili når man ligger og "nesten" sover for så å bli raskt vekket! da har jeg merket at jeg er helt borte, snakker bare tøv og styrer værre! :-?

d man må prøve på er å legge seg til å sove i en god lenestol (når man er sånn supertrøtt) oxo lar du et nøkkelknippe henge på ene fingeren sånn at når du sovner mister du det og det bråker noe djevelsk! (f. eks at det faller i gulvet) og da våkner du PLUTSELIG!! meget arti.... :yes:

Lenke til kommentar

Når man sovner så skrur balansen seg av og akkurat når den skrur seg av så kan man føle ett rykk, dette er det som skjer når man faller, eller lignende i drømmene og våkner med ett man treffer bakken og slikt. Det er spesielt ille hvis man prøver å sove sittende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...