Gå til innhold

Kopiere STEAM-mappa fra en PC til en annen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisveis, noen som vet om det funker å kopiere Steam-mappa fra en PC (XP), og lime den inn i en ny PC (Vista64)? Om man gjør dette, vil alt da funke normalt? Ville isåfall spart meg for 60 GB med downloads. :p

Tusen takk for eventuelle svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeje, det får du finne ut sjæl, ikke mitt problem.

Tror du må ha misforstått spørsmålet... Sikkert lurt å lese første post skikkelig før du svarer frekt.

For å svare på det opprinnelige spørsmålet, så mener jeg at jeg har gjort det en gang i tiden selv, og at det fungerte greit. Forutsetter naturligvis at det er snakk om samme Steam-konto på begge maskinene.

Skrevet

Det skal funke på enn måte, bruker å kopiere steamapps (der alle spill "core" filene er i) mappen vær gang jeg formaterer elns, men du må downloade litt.(tror det er configs osv) Ikke alt på nytt så klart.

Skrevet

Kopierte filene fra Steamapps over, og det funka fjell, så tråden er i og for seg løst.

Og hvilke linjer er det dere folk har som laster ned 60 giga på 20 minutter har?

Skrevet
Og hvilke linjer er det dere folk har som laster ned 60 giga på 20 minutter har?

Jeg har en 20mbit linje som vel er noe av det beste en vanlig forbruker kan ha i Norge, og det ville likevel tatt meg over 8 timer å laste ned 60GB, dersom Steam i det hele tatt kunne gitt meg 2MB/s

Selv en 100mbit-linje direkte mot Steam ville ikke hatt sjanse mot overføringshastigheten fra disk til disk.

Så det lurer jeg også litt på... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...