Gå til innhold

Star wars "flyspill"?

Gjest Slettet+212343

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+212343
Skrevet

Jeg har spilt combat flight sim og il2 sturmovik serien en god stund nå, samtidig er jeg fan av star wars. Derfor spør jeg: er det noen som vet av et brukbart "flyspilL" i star wars setting? det kunne vært gøy å prøve

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror X-wing alliance er nyere. Det er veldig bra. Ellers så synes jeg Freelancer er ganske bra. Er ikke Star Wars, men mer som Wing Commander serien.

Gjest Slettet+212343
Skrevet

takker for svar! skal se om jeg kommer over de spillene dere har nevnt! siden de er eldre, så er det vel nettbutikker som er det beste tipset der kanskje

Skrevet

Decent Freespace og Freespace 2 er det råeste som noen gang er laget i denne sjangeren. Søk på noen spillestester av det på nettet. Tror muligens det er blitt gratis også... men noe usikker på det.

Ellers er det beste "flyspill" star wars spillet gjennom tidene Tie Fighter. Men det er vel kanskje bortimot umulig å få tak i lovelig i disse dager...? Er så heldig at jeg har det liggende orginalt hjemme :D . Finnes patcher til det så det fungerer fint i windows XP. Men litt gammelt er det, orginalt fra 94 og utgitt på cd i 95.

Skrevet

Nja eg vet ikkje helt om noe star wars spill men har prøvd Flight sim. 2004 der kan du laste ned et par fly. blant dem er det noen morsåme fly og biler (som ikkje flyr) der er det ett til to starwars fly du kan fly rundt på. Veldig artig sier i vartfall jeg!!

LINK: Flight sim. 2004 download Bare trykk på neste vis du vil se mer (nederst på siden) OG TRYKK PÅ DOWNLAOD FOR OG SE LISTEN OVER FLIGHT SIM DOWNLOAD.(alle flight sim.)

Skrevet (endret)

Originale X-wing var helt utrolig da det kom... tenk å kunne fly sømløst mot death star fra du ser den som en liten prikk på skjermen til å skimme overflaten og skyte blaster tårn 1993! Det var en skikkelig WOW opplevelse for min del i alle fall. Sleit ut ettpar mus på det spillet før jeg fikk overtalt pappa til å kjøpe joystick til meg :p

TIE fighter husker jeg som bra, men ikke helt på høyde med X-Wing.

X-wing VS Tie Fighter hadde potensiale, men for liten singleplayer/coop deler til at det kunne bli skikkelig bra.

X-wing alliance var midt på treet...

Synes det burde komme remakes av X-wing og TIE-Fighter. Samme story, samme missions, bedre grafikk!

Endret av MrLee
Gjest Slettet+212343
Skrevet

Modder og fly til andre spill blir liksom ikke det samme. Jeg tenker rett og slett sturmovik kvalitet med x wing og millennium falcon:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...