Gå til innhold

Barnetv oppfordrar til drap!

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789
Skrevet
da trenger vi nokk FRP

Vi skal deportere FRP til midtøsten og la dem ta over barnetv der? Støttes.

Eller AP sonn at dei ikkje har lov til å sei noko ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg sier som Otto Jespersen sa for en stund siden, at muslimer som er imot all denne terrroren og propagandaen osv, må rope høyt og tydelig at de tar fullstendig 100% avstand fra denne type mentalitet og handlinger!

Hvorfor i all verden skal de det? Roper du høyt og tydelig opp mot alt tullet nordmenn gjør? Har du et ansvar for å ta avstand fra hva andre mennesker gjør, bare fordi du tilhører samme hudfarge, religion, geografisk område *whatever*?

Hei, jeg er en norsk mann i slutten av 20-årene. Født i Bergen og anser meg selv som en agnostiker. Jeg føler absolutt ikke for å ha noe spesielt ansvar for å ta avstand fra hva andre menn gjør, eller hva andre i slutten av 20-årene gjør, eller hva andre agnostikere gjør, eller hva andre bergensere gjør. Jeg er meg og jeg tar avstand fra det jeg føler er riktig å ta avstand fra. Jeg føler ikke noe ekstra kall for å ta avstand fra noe basert på hvem som gjør det. Jeg er ansvarlig for meg selv, ikke andres handlinger.

Således føler jeg absolutt ikke at muslimer som "oppfører seg" har noe mer ansvar for å ta avstand fra dette her enn hva jeg selv har. Jeg håper alle som finner dette smakløst roper opp. Det være seg muslimer eller samer. :)

Skrevet

sett er det rart at muslimer i f.eks. skandinavia enda ikke har dannet hemmelige kampgrupper som kan "ta seg av" truende/voldlige nynazister og høyreekstreme

Kanskje fordi voldsrasisme begått av nordmenn mot innvandrere er UENDELIG mye mindre enn voldsrasisme begått av muslimer mot alle som er annerledes?

Kanskje fordi Norge fremdeles er et rettssamfunn og vi har et nogenlunde fungerende rettssystem, hvor slikt fremdeles ikke er nødvendig?

Kanskje fordi det i Norge finnes 100 nynazister, og 100.000 islam-fascister?

I den forbindelse kan man dra paraleller tilbake til den utbredte rasismen og jøde-hets som jødene opplevde fra rasister her i norden fra 1900-tallet og frem til WW2. Sannsynligvis samme type mennesker som stod bak dengang, som nå når det er muslimer som får gjennomgå.

ROFLMAO! Hvilken planet bor du på? Hvor er alle disse voldelige angrepene begått mot muslimer av nordmenn?

Parallellen er forøvrig LATTERLIG og du burde SKAMME deg over å gjøre den. Faktum er nemlig at det er muslimene som har den typen holdninger du beskriver, og at vi ser fascismens gjenreiselse i _ISLAM_, og ikke hos sekulære nordmenn.

Det er rett og slett merkelig at muslimene ennå ikke har dannet Self-defence-groups. Men etterhvert skjønner de nok hvor det bærer hen, og da vil de reagere.

Reagere på hva? Muslimene eier alle voldsstatistikkene i Norge, særlig for blind vold mot fremmed, samt sine egne. Skal de danne selvforsvarsgrupper mot seg selv?

Så du vil ta muslimer som forsvarer seg, fremfor å ta rasist-søpplet?

Hva forsvarer muslimer seg imot? Tegninger av Muhammed? Det er tusen ganger så mange islamfascister i Norge som det er "rasistsøppel".

Om ikke muslimene står frem og knuser disse fordommene så vil fordommene bare vokse og vokse

Det er ikke fordom. Det er basert på hvordan de har oppført seg som gruppe de siste 30 årene. Dommene over muslimske innvandrere er i høyere grad enn noen annen opp igjennom historien FORTJENT.

Hvorfor i all verden skal de det? Roper du høyt og tydelig opp mot alt tullet nordmenn gjør?

Jeg valgte ikke å være nordmann. Muslimer velger å være muslimer. Dersom 95% av nordmenn ønske å drepe folkegruppe X, Y eller Z ville jeg talt klart og tydelig imot det også. Og hva får vi ifra muslimer overalt? Rungende stillhet, selv hos de som kaller seg moderate.

Skrevet
Hvorfor i all verden skal de det? Roper du høyt og tydelig opp mot alt tullet nordmenn gjør?

Jeg valgte ikke å være nordmann. Muslimer velger å være muslimer.

Du velger å fortsette å være nordmann. Da forventer vi at du tar sterk avstand fra tull nordmenn driver med. For å si det sånn.

Skrevet (endret)

Vet du Dotten, akkurat det samme du sier i innlegget ditt tenkte jeg for en stund siden. Men så begynte jeg og tenke litt på det han OJ sa en gang, og da begynte jeg og tenke mer i de baner at siden enkelte grupper muslimer her i verden tror de er Allah's gave til verden og at alle andre må dø, skades eller hva det måtte være, så er det ganske viktig at andre "nøytrale" muslimer står opp for seg selv og sier tydelig at de er imot dette, i og med at muslimer fort får ett stempel i panna.. Akkurat som kristne eller andre troende osv.. Men det er ett høyt fokus på muslimer i media for tiden og det har det vært lenge.. for å dempe fordommer folk har, så gagner det de nøytrale muslimene og ytre sin mening til folket.

Nei, det er ikke alle muslimer sitt ansvar at andre muslimer er helt fucka i hue, men i og med at situasjonen er slik den er idag, så ser jeg ikke noe negativt i det at de viser tydelig at de ikke er "på laget" til de idiotene som lager bråk og helvete her i verden av muslimer.. Det kan umulig skade, men heller gagne deres eget beste.

Hadde nordmenna laget barne tv der barna blir rekruttert og hjernevaska inn i en latterlig ideologi som oppforder til mord og vold, ja da hadde jeg vært førstemann til å rope ut om hvor uenig jeg var..

"Den som tier, samtykker" sa brura...

Endret av Melisma
Skrevet
Jeg sier som Otto Jespersen sa for en stund siden, at muslimer som er imot all denne terrroren og propagandaen osv, må rope høyt og tydelig at de tar fullstendig 100% avstand fra denne type mentalitet og handlinger!

Hvorfor i all verden skal de det? Roper du høyt og tydelig opp mot alt tullet nordmenn gjør? Har du et ansvar for å ta avstand fra hva andre mennesker gjør, bare fordi du tilhører samme hudfarge, religion, geografisk område *whatever*?

Hei, jeg er en norsk mann i slutten av 20-årene. Født i Bergen og anser meg selv som en agnostiker. Jeg føler absolutt ikke for å ha noe spesielt ansvar for å ta avstand fra hva andre menn gjør, eller hva andre i slutten av 20-årene gjør, eller hva andre agnostikere gjør, eller hva andre bergensere gjør. Jeg er meg og jeg tar avstand fra det jeg føler er riktig å ta avstand fra. Jeg føler ikke noe ekstra kall for å ta avstand fra noe basert på hvem som gjør det. Jeg er ansvarlig for meg selv, ikke andres handlinger.

Således føler jeg absolutt ikke at muslimer som "oppfører seg" har noe mer ansvar for å ta avstand fra dette her enn hva jeg selv har. Jeg håper alle som finner dette smakløst roper opp. Det være seg muslimer eller samer. :)

Helt enig med det. Hvis det er slik at Norske muslimer er nødt til å gå aktivt ut og ta avstand for enhver fillesak for at vi skal vite hvor vi har dem tror jeg vi nok det er best vi setter Tore Tvedt som sjef i UDI med en gang.

Skrevet

Så bra at du nevnte Tore Tvedt! Han er ett perfekt eksempel på hva jeg snakker om.. Har forsåvidt diskutert over alle hauger om hvor imot jeg er hva Tvedt mener. Hadde flere nordmenn vært med i hans sin "klubb for idioter" og blitt verdenskjent for sine terror-stunts, så hadde vel nøytrale muslimer etterhvert lurt på om hvorfor i all verden ikke nordmenn står frem og sier seg totalt uenig! Noen her som skjønner hva jeg vil frem til? ble jo litt klønete innlegg.. men..

Skrevet (endret)

Ja, det er slik normale, oppegående, psykisk friske voksne lager barne-tv.. Men her snakker man om hjernevaska personer som har ett alvorlig forvrengt bilde av virkeligheten spør du meg men..

Kan du forestille deg Eli i Portveien 2 gjøre noe lignende? :blink: nei, æsj, jeg blir kvalm av å tenke på de muslimene som mener at de har rett til å drepe eller skade andre mennesker fordi de er den de er.. :roll:

Også Mikke Mus av alle folk da gitt! HRMF.. :mad:

Endret av Melisma
Skrevet

Jeg fatter ikke at det elendige, triste og ødelagte folket tar seg fri og bruker energi på sånn dritt som det her når de har fire tusen problemer fra før av med fattigdom og sykdommer. Greit hvis dette hadde vært enkeltilfelle, men man ser jo dritt som det her hver eneste uke, jeg forstår ikke at de tar seg tid til det. Faen.

Skrevet
Men her snakker man om hjernevaska personer som har ett alvorlig forvrengt bilde av virkeligheten spør du meg men..

Ti-tusenvis drepte palestinere har kanskje ikke noe med virkeligheten å gjøre? ;)

Akuratt som du vil advare ditt barn om den skumle mannen nede i gata, så må palestinerene advare sine barn mot israelske bøddler som ikke tviler et sekund på å drepe deg eller familien din og rasere huset ditt med bulldozer.

Skrevet (endret)
Ti-tusenvis drepte palestinere har kanskje ikke noe med virkeligheten å gjøre? ;)

Svaret ditt har som vanlig ingenting med virkeligheten å gjøre ihvertfall.

Akuratt som du vil advare ditt barn om den skumle mannen nede i gata, så må palestinerene advare sine barn mot israelske bøddler som ikke tviler et sekund på å drepe deg eller familien din og rasere huset ditt med bulldozer.

Du vet at dette ikke handler om israelere? Jeg tror du burde skru av autopiloten din, selv om jeg skjønner at du har fryktelig lyst til å forsvare den ene umenneskelig handlingen etter den andre så lenge de blir begått av muslimer.

Endret av teflonpanne
Skrevet

Jeg fatter ikke at det elendige, triste og ødelagte folket tar seg fri og bruker energi på sånn dritt som det her når de har fire tusen problemer fra før av med fattigdom og sykdommer. Greit hvis dette hadde vært enkeltilfelle, men man ser jo dritt som det her hver eneste uke, jeg forstår ikke at de tar seg tid til det. Faen.

Nei jeg håper de tar til seg uttrykket "death before dishonor". Og når deres 12 år gamle barn veier 5 kilo, så er det et veldig virkelig alternativ :)

Skrevet

Du velger å fortsette å være nordmann. Da forventer vi at du tar sterk avstand fra tull nordmenn driver med. For å si det sånn.

Velger å fortsette å være nordmann? Det gjør jeg da for pokker ikke. Man kan ikke bytte nasjonalitet slik man bytter religion.

Forfektelse av rasistiske stereotyper og oppfordring til krig og drap på falsk grunnlag.

I henhold til din logikk er det legitimt for israelerne å teppebombe de palestinske områdene.

Skrevet (endret)

Er det bare meg som synes at det der var det mest tragiske barne-tvopplegget noensinne? Ligna mer på et tamt debattprogram.

Anyways er propagandaspredningen og hele allah-styret helt på trynet. Tåpelig å bruke -barnetv- til jihad.

Endret av Iguil
Skrevet

At barne-tv blir brukt som propagandamedia er absolutt ikke noe nytt, men dette her er da et helt ekstremt lavmål. Å oppfordre barn i så ung alder, ikke bare til å vokse opp for å bli morder, men til å bli det nå med en gang syntes jeg er direkte forkastelig. Jeg skal ikke si at jeg har en helt ekstrem peiling på Islam, men såvidt jeg vet så er familie ganske viktig for dem, og drap er ikke riktig (med mindre det er i religionens navn, og da skal man vel være offisielt "mann" før man dreper?). Jeg vet ikke hva vi kan gjøre med denne saken, annet enn å ignorere den, men dette er et ganske saftig krafttak mot dansker (og skandinaviske folk generelt) fra et land (og en religion) vi har støttet så kraftig som vi har. Om det er muligheter til en reaksjon her i landet, syntes jeg vi burde få se den, og det snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...