Gå til innhold

Krympet K10 blir kvikkere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hæ? Den har jo en kjerne mer, klart den har en fordel.

 

Viss du leste hele diskusjonen hadde du sett at vi snakket om spill som kun støttet 1 kjerne og derfor har ikke phenom x4 noen fordel over phenom x2/x3(ved samme frekvens).

 

 

Og unreal_ , synes alle diskusjoner du er med på ender i krangel og of topic.

 

Og beklager om jeg bryter noen regler nå men: Ta deg sammen mann! du er over 22 år og argumenterer og snakker som en FJORTISS

 

^

|

Ifølge profil

Lenke til kommentar

Jeg sjekket linken til unreal_ og når det kommer til det så har mannen rett.

 

Han nevner aldri hva så er det beste kjøpet, pris/ytelse osv.

 

Quad Core yter jo bedre en Dual core på samme frekvnes. Og sist gang jeg sjekket så overklokket de lett til 3.6GHz hvis G0 stepping.

 

AMD Phenom 9700 yter svakere en Quad Core 6600 på det meste ifølge fleste review sider på nettet som jeg har fått med meg. Det er uten TLB bugg patch, med patchen så er det ikke lengre en konkuranse pga ytelse tapet.

 

Det med statestik på OC ehh ingen komentar, vet ikke noe om det.

 

Greit nok han "argumentere" ikke så fint med folk, men sånt som jeg ser det så blir han flamet pga han ikke vil se andre vinkler en sin egen så er rett forsåvidt.

 

Vet ikke helt hvem så er "ungen" i denne saken, er vel flere så burde oppføre seg her.

Lenke til kommentar
Jeg sjekket linken til unreal_ og når det kommer til det så har mannen rett.

 

Han nevner aldri hva så er det beste kjøpet, pris/ytelse osv.

 

Quad Core yter jo bedre en Dual core på samme frekvnes. Og sist gang jeg sjekket så overklokket de lett til 3.6GHz hvis G0 stepping.

 

AMD Phenom 9700 yter svakere en Quad Core 6600 på det meste ifølge fleste review sider på nettet som jeg har fått med meg. Det er uten TLB bugg patch, med patchen så er det ikke lengre en konkuranse pga ytelse tapet.

 

Det med statestik på OC ehh ingen komentar, vet ikke noe om det.

 

Greit nok han "argumentere" ikke så fint med folk, men sånt som jeg ser det så blir han flamet pga han ikke vil se andre vinkler en sin egen så er rett forsåvidt.

 

Vet ikke helt hvem så er "ungen" i denne saken, er vel flere så burde oppføre seg her.

 

Hvis du leser mitt tidligere innlegg, så ser du jo at jeg påpekte nettopp dette ;)

 

Uansett så hører ikke argumenteringen eller oppførselen til Unreal_ noensted hjemme, og det å gå løs på en Forumstyrer grenser til ren idioti

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Jeg sjekket linken til unreal_ og når det kommer til det så har mannen rett.

 

Han nevner aldri hva så er det beste kjøpet, pris/ytelse osv.

 

Quad Core yter jo bedre en Dual core på samme frekvnes. Og sist gang jeg sjekket så overklokket de lett til 3.6GHz hvis G0 stepping.

 

AMD Phenom 9700 yter svakere en Quad Core 6600 på det meste ifølge fleste review sider på nettet som jeg har fått med meg. Det er uten TLB bugg patch, med patchen så er det ikke lengre en konkuranse pga ytelse tapet.

 

Det med statestik på OC ehh ingen komentar, vet ikke noe om det.

 

Greit nok han "argumentere" ikke så fint med folk, men sånt som jeg ser det så blir han flamet pga han ikke vil se andre vinkler en sin egen så er rett forsåvidt.

 

Vet ikke helt hvem så er "ungen" i denne saken, er vel flere så burde oppføre seg her.

Trodde ikke det var lov med flere brukerkontoer Unreal_, "så" skriveleifene avslører deg.

Endret av -LIKMARK-
Lenke til kommentar
Jeg sjekket linken til unreal_ og når det kommer til det så har mannen rett.

 

Han nevner aldri hva så er det beste kjøpet, pris/ytelse osv.

 

Quad Core yter jo bedre en Dual core på samme frekvnes. Og sist gang jeg sjekket så overklokket de lett til 3.6GHz hvis G0 stepping.

 

AMD Phenom 9700 yter svakere en Quad Core 6600 på det meste ifølge fleste review sider på nettet som jeg har fått med meg. Det er uten TLB bugg patch, med patchen så er det ikke lengre en konkuranse pga ytelse tapet.

 

Det med statestik på OC ehh ingen komentar, vet ikke noe om det.

 

Greit nok han "argumentere" ikke så fint med folk, men sånt som jeg ser det så blir han flamet pga han ikke vil se andre vinkler en sin egen så er rett forsåvidt.

 

Vet ikke helt hvem så er "ungen" i denne saken, er vel flere så burde oppføre seg her.

 

Din så/som blanding er urovekkende lik unreal, er dere brødre eller noe (?).

 

On topic: Gleder meg til AMD får ut sin 45nm prosessor, og selv om den kanskje ender opp noe bak ytelsen på en papirware fra Intel, så ser dette lovende ut. Og det gleder meg stort at Intel ikke kan herje fritt, for det blir en tragedie for forbrukeren. Husker med gysninger tiden da Intel hadde "monopol", og håper jeg aldri opplever noe slikt igjen....

Lenke til kommentar
[...] og det å gå lys på en Forumstyrer grenser til ren idioti
Selv om Simen1 er med i forumstyret, er han å bektrakte som en vanlig bruker i diskusjoner.

 

Det vet jeg da, men det er jo helt høl i hode å begynne å gå til personangrep på en så respektert person som faktisk Simen1 er her på forumet, du er passe dum når du begynner med slikt. Var bare det jeg ville frem til.

Lenke til kommentar

Sånn for ordens skyld må jeg si at utsagnet som jeg hadde om enkelt kjerne cpu'er, gjelder selvfølgelig for ett helt spesielt nisje "marked", og en helt spesiell gruppe folk. Jeg er selvfølgelig helt klar over de aktuelle fordeler med nye cpu arkitekturer. Men sett i det rette perspektiv så er alt brukendes til noe.

Det jeg egentlig ville bare fram til er nettopp at folk må for alvor slutte og si at noe er best på generelt grunnlag. Og i den hensikt synes jeg posten absolutt var vellykket, da t.o.m. posten i seg selv ble til dels misforstått. ;) Det var helt herlig i grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...