Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile

miCro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte å høre forskjell på Golden Daze, Ghost var verre ja....

Svaret derimot :p Er svaret blant bokstavene/skriften eller må man gjøre noe for å få det fram? Tror jeg vet det, men kan hende jeg er helt på jordet også ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Skrevet

svaret står svart på hvitt når du først finner ut hvor :)

Skrevet
hva er best av skullcandy og koss ?

Jeg ville definitivt gått for Skullcandy. For det første så har alle andre det og det ser jeg på som et pluss. Dessuten finnes de i mange kule farger og design. Skullcandyheadphonsen med sånt tøft skinn av noe slag og militærmønster er ekstremt kul. Militærmønster er tingen!

Gjest Slettet+89234341
Skrevet

det er er hodetelefonfil-tråden, ikek tråden for folk med malplasserte merkenavnstillit

Skrevet

Jeg ville definitivt gått for Skullcandy. For det første så har alle andre det og det ser jeg på som et pluss. Dessuten finnes de i mange kule farger og design. Skullcandyheadphonsen med sånt tøft skinn av noe slag og militærmønster er ekstremt kul. Militærmønster er tingen!

:D

Gjest Slettet+89234341
Skrevet

kyss meg rakt i ræva

Skrevet

kyss meg rakt i ræva

Jeg tar meg den frihet og opplyser om at innlegget mitt var ment som en spøk :yes:

Gjest Slettet+89234341
Skrevet

kyss meg rakt i ræva

Jeg tar meg den frihet og opplyser om at innlegget mitt var ment som en spøk :yes:

Hehe får da for guds skyld håpe det :D

Selv om det minnet mistenkelig om poster som faktisk har eksistert her, det er jo i og for selv litt skremmende o_0

Gjest Slettet+89234341
Skrevet
Noen som kan anbefale en kickass amplifier til mine Sennheiser HD650?

pris?

Skrevet
Noen som kan anbefale en kickass amplifier til mine Sennheiser HD650?

pris?

Spiller ingen rolle egentlig, trenger noe av det beste til HD 650.

Skrevet

Darkvoice er også en meget god match til HD 650. Bruker Darkvoice 332 selv (sjekk minHiFi for bilder) som kostet meg ca 2000 ink frakt. Storebroren til 332 heter Darkvoice 337 er også knallbra, men du vil trenge en del plass for det er et stk enorm rørforsterker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...