dTd Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 53 minutes ago, Gulrotsaft said: Noen som har HiFiman Sundara og eventuelt kan anbefale de? Om ja vilke(n) type/typer musikk hører du på? Ser de koster typ 2100 på Amazon og vurderer slå til. Ingen erfaringer selv, men ser at de koster ~2500kr på proshop nå. 400kr ekstra for norsk nettbutikk og forbrukerkjøpsloven
The mystical forest Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Gulrotsaft skrev (57 minutter siden): Noen som har HiFiman Sundara og eventuelt kan anbefale de? Om ja vilke(n) type/typer musikk hører du på? Ser de koster typ 2100 på Amazon og vurderer slå til. Veldig fornøyd med mine! Eneste jeg har å utsette på dem er at det kunne hvert lettere å bytte puter på dem da jeg kjøpte mine brukt og begynner å bli litt slitt. Har et par k712 og maxwell, foretrekker Sundara for lengre sessions
Evil-Duck Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden (endret) Hifiman Sundara til 2100 er fantastisk mye hodetelefon for pengene. De har dog veldig flat tuning, noe noen liker og andre ikke liker. Er en glad i mye trøkk i bunnregisteret vil nok Sundara skuffe stort. En del kan fikses med EQ, men de blir nok aldri noe bass beist. Liker man relativt flat tuning og eventuelt muligheten å EQe rundt dette vil en nok komme godt overens med Sundara. Det som er mer ett problem er kvalitetslotteriet til Hifiman, vet ikke hvor mange Redidt tråder jeg har lest oppigjennom om folk som har fått div. Hifiman levert med ubalanserte driver par slik det ene øret høres høyere/lavere ut enn det andre. Endret 36 minutter siden av Evil-Duck
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå