Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile

miCro

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mange takk for innspill og forslag, det setter jeg stor pris på! Jeg ser Schiit Gunnr koster 4600kr, så jeg bare lurte på om det er stor forskjell til Topping DX5 II som koster 3490kr og Fiio K7 til 3690kr? Er det noe jeg vil merke til i daglig bruk, eller ligger kanskje mye av forskjellen i egenskaper som jeg aldri blir å merke eller ta i bruk selv?

Jeg klarer ikke selv lese ut fra spesifikasjonene hvilke fordeler den ene gir over den andre. Blir fristet av Gunnr når den beskrives som en perfekt gaming-hub, men også av Topping DX5 II når jeg ser videoer på YouTube hvor den kalles beste DAC under 300 dollar.

Edit: Eller kanskje Fioo K13 R2R kan være et alternativ? Ser den også får gode tilbakemeldinger, men samtidig så forvirrer jeg meg selv jo flere modeller jeg ser på samtidig. 

Endret av CurSe
La til K13 R2R som forslag
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok at man ikke vil merke meget stor forskjell, om noe, på lyden rundt denne prisklassen. Er ikke sikkert man merker stor forskjell selv i stor økning i prisen heller. Så personlig ville jeg sett på pris vs features man bruker. F eks, trenger du mic inngang? Trenger du EQ? Trenger du forskjellige inn/utganger? Osv osv. Jeg startet med en topping dx3 pro +, og kan ikke si jeg merker noe nevneverdig forskjell mellom den og min nåværende stack som koster ganske mye mer, men jeg ville ha EQ 🤓

• Hjerte 1
Skrevet

Ny "rimelig" usb kabel til Cd spilleren jeg skal bruke til Hodetelefon anlegget mitt.

Supra Premium High Speed usb C-C kabel, også mer praktisk om jeg vil bruke mobiltelefon som kilde.

20251013_161326392.thumb.JPG.d4adc8326487e55514ca1dac20fe92ff.JPG

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...