Gå til innhold

Tråden for de hodetelefonofile

miCro

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutes ago, Mus Musculus said:

Har en kamerat som foreslo å montere 3,5mm jack port på de

Det er absolutt et alternativ. Bare vær nøye med hvor du lager hullet slik at du får høyttalerelementet på plass igjen. Det er ikke så mye dybde å gå på mellom siden av klokken og høyttalerelementet. 

Mini-XLR moddet mine. Veldig praktisk å kunne bytte kabel uten å måtte åpne dem opp hver gang. Kan også lage kabler i forskjellige lengder og typer avhengig av tiltenkt bruk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lurer på om jeg skal kjøpe en rimelig Streamer om nye Laptop ikke har god lyd.

Eventuelt kan jeg da bruke en Streamer som nettbro mellom Laptop som har stort musikk bibliotek og headphones oppsettet, så lenge Laptop er på.

Jeg kikket litt på denne?

Har noen prøvd den? Eller er den for rimelig/dårlig til at noen har tatt seg bryet?

Den har usb signal ut som passer ypperlig til Ifi stacken min, også er den kompakt og rimelig.

Ifi sin er dyr og har ikke WiFi etc.

https://www.komplett.se/product/1319153/tv-ljud-bild/tv-tillbehor-spelare/mediaspelare/fiio-sr11-streamer?channable=009453696400313331393135338b&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=PMax-Sale&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19663889202&gbraid=0AAAAAD7lDZcE7iVxio-NJRj27H9wEe6sP&gclid=CjwKCAjwiNXFBhBKEiwAPSaPCaRfCQh9Sil0MFDP9wt4NPJu5ygwxBrj_cAPKY-p84gyG5HOKQVQeBoCjQMQAvD_BwE

Fiio SR11

Endret av Gouldfan
Skrevet (endret)

Her kan dere se en budget hifi fyr nevne det samme som meg med Laptop og data som kilde..

Dette bedres ganske mye selv med en rimelig 1000kr streamer.

Jeg liker dog ikke at den ikke har egen app, og kun AirPlay 2 og Roon samt dlna i en gratis Addon update fra hjemmesiden.

Da er det sannsynligvis bare den dyrere Bluesound Node Nano som gjelder.

Fyren hadde en dyrere Asus? Windows 11 gaming laptop også..

Endret av Gouldfan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...