Gå til innhold

WoW-trøbbel, skjerm /grafikkrelatert

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har de siste dagene hatt trøbbel med WoW. Jeg regner med det er på grunn av WoW iallfall i og med at det kun skjer kun når jeg spiller. Jeg slenger med et bilde av hva som skjer innimellom, det burde tale for seg. Når dette forekommer må jeg starte hele pcen på nytt. Ganske stusslige saker når du da er midt i arena, instance etc. Tips og triks belønnes med /hug . Som sagt, mulig det er et hardware-problem. Men jeg synes det virker litt for merkverdig at det kun skjer når jeg er inne i WoW.

PS: Bildet er ikke bare slik i spillet etter at det har skjedd. Alt+tab etc er nytteløst. Hele Windows blir slik.

Over og ut.

post-25956-1203886369_thumb.jpg

Endret av RuneM-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig skjermkortet som er for varmt/ødelagt.. har du mulighet for å prøve ett annet skjermkort? eventuelt kjøle skjermkortet?(sjekk temp å se om den er for høy)

Skrevet

Noe lignende skjedde emg og det visste seg at vifta på grafikkortet hadde brent opp.

Det er to måter å løse det på. Du kan dra og kjøpe ett nytt kort eller du kan gjøre som meg og sette pcen i vinduet med en bordvifte med siden av :)

Skrevet

Tror gjerne at det kan være feilen. Det skjer stort sett bare på kveldene når pcen har stått på noen timer og romtemperaturen er rimelig høy. Hvordan sjekker man temperaturen på det? Er forøvrig et slik Radeon 9800 kort som var så innmari populært før, så det begynner jo å dra på åra.

Skrevet

Er nok skjermkortet som blir for varmt ja. Sjekk skjerminnstillingene, der skal det stå.

Se om det er mye støv på skjermkortet og vifta. Evt. fjern det, og det bør bli mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...