Gå til innhold

Årets 10 mest lovende spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg ble ganske overaska som de fleste her over at RE5 kom på første plass. Tar å legger ut lista mi i samme slengen her :p.

 

1.GTAIV (Dette er jo et must, GTA serien er noe av det beste som har kommet på PC og konsoller..)

2.MGS4 (Er stor MGS fan, har spilt alle bortsett ifra noen av de på MSX maskinen.)

3.Starcraft 2 (Starcraft veldig mye før, og det ser ut som det blir minst like bra denne gangen også.)

4.GT5 (Beste bilspill?)

5.Killzone 2 (Ser veldig spennende og kult ut, alltid vært glad i FPS-spill..)

6.Fable 2 (Første Fable tror jeg er en av de få RPG spilla jeg har giddet å spille og jeg syns det var moro og hadde en ganske bra historie)

7.RE 5 (Oppfølger til et av de beste 3rd person spilla ever..)

8.Tekken 6 (Alltid moro med slåsspill, spesielt mot en kamerat.)

9.Little Big Planet (Ser ganske spennende ut, så dette kommer jeg til å sjekke ut.)

10.Final Fantasy XIII (Har aldri vært stor fan av FF serien, men så har jeg bare spilt XII eller hva det heter til PS2, noe som var ganske så kjedelig. Men har også spilt VII og VII og de som var på NES/SNES. Dette ser mye bedre ut en XII, så må sjekke det ut.)

Endret av Whigga
Lenke til kommentar
Har ikke sett noen nevne army of two som er det spillet jeg ser mest fram til

 

Joda, har nevnt Army of Two jeg ;)

 

Min liste ser vel omtrent slik ut:

 

1. GTA IV

2. Fallout3

3. Prototype

4. Gears of War 2

5. Spore

6. Army of Two

7. Star Wars Unleashed

8. Far Cry 2

9. Fable 2

10. Afrika

 

Ikke 100% sikker på om alle kommer ut i år, men lov å håpe

 

Grunnen til at Army of Two havner på en sjette plass er at jeg er usikker på om det holder mål i single player. Har ikke alltid muligheten til å spille med en kompis, da det er det jeg foretrekker, framfor random folk over nett. Men time will show

Lenke til kommentar

Jeg er ikke akkurat enig med den liste, for å si det mildt. Det er en drøss andre spill som burde vært med og flere spill jeg synes ikke har noe der å gjøre. For å ta det kort.

 

Burde vært med:

* Gears of War 2 (sier seg selv)

* Indiana Jones (ikke bare nytt Indy spill, men med helt revolusjonerende fysikkmotor)

* Star Wars: The Force Unleashed (offisielt Star Wars Episode 3.5, for øvrig med samme fysikkmotor som Indy)

* Spore (sier seg selv, spesielt med tanke på hvem som er hjernen bak det)

* Mario Kart Wii (Mario Kart 64 var grunn nok alene til å kjøpe N64)

* Tomb Raider Underworld (Lara ble "gjenfødt" i Legend og gav oss troen på henne igjen. Dessverre var spillet alt for kort og med alt for mye slossing, men Anniversary er et av de beste Tomb Raider spillene noensinne. Dessuten husker vi vel alle hvordan Legend sluttet?) ;)

* Age of Conan (like, d'oh!) :p

* Warhammer Online (sier seg selv)

* Lego Batman & Lego Indiana Jones: Lego Star Wars var ganske bra og svært morsomt. Lego Star Wars 2 var om mulig enda bedre på alle områder, pluss det handlet om Episode 4-6. Har sett nok av Lego Batman og Lego Indy til å vite at begge to blir minst like bra. For å si det kort har Lego Batman to kampanjer på 18 brett hver. Et for Batman, Robin og eventuelt andre snille folk (Batgirl, kanskje) og en for slemmingene. (vet joker, Mr Freeze, Catwoman, Penguin, Poison Ivy og Killer Croc er med, men det blir vel noen dusin flere. Selvsagt kan vi spille med hele gjengen når som helst i Freeplay akkurat som i Lego Srar Wars, så er det mulig Lego Batman eller Lego Indy blir dårlig? Neppe!)

* Street Fighter IV (seriøst, hvor er det? Vi så jo til og med Ken i introen før de begynte nedtellingen, så hvor var det på listen?

* Mercenaries 2 (det første er nesten perfekt, men verden ble litt for livløs, grå og kjedelig over lengre tid. Mercs 2 derimot retter dette og gir deg mer av alt, så det er ikke mulig dette blir kjedelige saker.)

* Soul Calibur IV (mener bestemt det kommer i år, så det er all grunn til å glede seg)

* Mortal Kombat 8 (man tar en genial slosseserie som begynte å bli kjedelig, kverker hele gjengen og lager et nytt spill som restarter hele franchisen og baserer grafikken på Gears of War. Det sier jo sitt...) :D

* Project Zero 4 / Fatal Frame 4 (ikke bare oppfølgeren i den mest skremmende spillserien noensinne, men kommer kun til Wii. Jeg kan fint klare meg uten søvn og med lyset slått på i noen uker, så jeg gleder meg til dette.) ;)

 

Burde ikke vært med:

* Resident Evil 5 (de som likte RE4 har ikke spilt de forrige eller driter i hele serien. Ikke for å starte den RE diskusjonen igjen, men RE4 (og mest sannsynlig RE5) har ingenting med resten av serien å gjøre.)

* Metal Gear Solid 4 (ikke tilt, men jeg elsket MGS1 og hatet de andre. Er dette spill med sinnsykt mye film, eller film med litt spill? Når historien og karakterene er så latterlige har jeg ikke mye til overs for Snake Plisken wannabe'en Solid Snake.)

* LittleBigPlanet (mulig jeg ikke har skjønt konseptet, men maken til latterlig dritt skal man lete lenge etter, synes nå jeg. Det har selvsagt ingenting med PS3 å gjøre og alt med spillet å gjøre.)

* Prototype (nå holder det med "me sandbox too!" Kan de ikke gjøre noe nytt for en gangs skyld i stedet for å melke den forbanna kua for alt den er verdt? Hva har Prototype av interesse som ingen andre sandbox spill har?)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Min topp 10 liste :D

 

10. Fable 2

9. Soul Calibur 4

8. Super Smash Bros. Brawl

7. Resident Evil 5

6. Gears of War 2

5. Killzone 2

4. MGS 4

3. GTA IV

2. Socom: Confrontation

1. Star Wars: The Force Unleashed (åh herregud som jeg gleder meg!)

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

1. GTA IV

2. Star Wars: The Force Unleashed

3. Aliens: Colonial Marines

4. Saints Row 2

5. Gears of War 2

6. Alan Wake

7. Prototype

8. Dead Space

9. Alone in the Dark

10. Dark Sector

 

Ellers skal følgende sjekkes ut; Fallout 3, GT5 Prologue, Far Cry 2, MGS 4, Resident Evil 5, Indiana Jones, Mercenaries 2, Iron Man og Tomb Raider Underworld. Kan sikkert legge til en del titler etterhvert, men mine topp 10 er bankers på min handleliste.

Lenke til kommentar

Ikke sikker på rekkefølgen, men.

1. MGS4 - Gleder meg selvfølgelig til avslutningen

2. Mario Kart Wii - Virker digg. Masse kule nye funksjoner.Faktisk større fan av denne franchisen enn ...

3. SS Brawl - Dette spillet ser egentlig bare utrolig ut, mtp. innhold. Stor fan av Melee.

4. Prototype - Et av de få sandbox spillene som noen gang virkelig har interessert meg. Kan bli utrolig bra.

5. Star Wars: The force Unleashed - Stor SW-fan, så dette er en no brainer. Blir kult å se hva Darth Vader gjorde i perioden, og en supertrainee må også være bra.

6. Gears 2 - Eneren var rå i multiplayer, singleplayeren blir forhåpentligvis også bedre.

7. GTA IV - Litt skeptisk, men håper på det beste. Ikke den største sandbox-gameren, men dette har jo absolutt potensiale. Eneste jeg er redd for er dårlig framerate, et par videoer tyder på at dette kanskje kan være tilfellet.

8. Dark Sector - Ser moro ut. Ligner veldig på Gears, men med en kul knivboomerang. Lovende.

9. Age of Conan - Gleder meg bare til å se om Funcom innfrir egentlig.

10. FFXIII - Så langt nede fordi jeg tviler på det kommer i år. Gjør det, blir jeg glad!

 

Det jeg egentlig gleder meg mest til, men er sikker på ikke kommer (det er ikke annonsert engang :whistle: ) er en oppfølger til "The Witcher".

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
SWAT dude, du har fått med deg at det kommer en Enchanted Version av The Witcher snart? Dette gir oss flere oppdrag, en rekke nye ansikter for å få flere forskjellige NPC'er, en forbedret slossing og så videre. Det er til og med en editor med. Og prisen? Gratis, om du har The Witcher fra før. :D

 

Ikke for å være pirkete, men det heter Enhanced Version :)

Følte jeg måtte påpeke dette, da ordene betyr helt forskjellige ting.

 

 

Enchanted = Fortryllet eller forhekset eller noe sånt

Enhanced = Forbedret, eller oppgradert.

 

Lenke til kommentar

Virker som fleste rangerer etter sin favoritt konsoll eller konsollen man er eier av. Er vel egentlig ikke det man ska rangere etter her.

 

Men her er uansett min liste:

 

1. Killzone 2 - Jeg har full tro på at dette spillet blir det beste innen FPS sjangeren

2. Gears of War 2 - Eneren var ganske gøy (men kontrollen ødla litt av gleden min) og vil tro toern blir større og bedre enn eneren. Noe å glede seg til mao!

3. Starcraft 2 - Jeg var en hardbarka wc3- og d2fan i tiden. Jeg vet Blizzard -alltid- leverer kvalitet.

4. Aliens: Colonial Marines - Aliens, atmosfæren til filmene og coop med venner.. KNALL!

5. Resistance 2 - Eneren er ganske undervurdert synes jeg, en veldig bra launchtittel, og toeren tror jeg vil overgå det meste på markedet alt. Bortsett fra KZ2 ;)

6. Metal Gear Solid 4 - Alle MGS-spillene har jo levert gang på gang, har aldri faktisk spilt igjennom et. Men har sett 1'ern og 3'ern blitt spilt igjennom. Suvurent!

7. Little Big Planet - Dette ser jo bare gøyalt ut! Her skal den kreative delen av hjernen få noe å bruske seg med

8. Star Wars: Force Unleashed - Teknologiene brukt i dette spillet ser fantastiske ut. Også er Star Wars ganske gøy også!

9. Motorstorm 2 - Eneren er det eneste bilspillet som har fått meg sinna, men også veldig glad! Gleder meg.

10. Fable 2 - Lovende RPG som jeg gjerne ville hatt på PS3 også :(

 

Er litt usikker på Alan Wake, hakke sett eller lest så mye om det.

(Merk at dette er ikke i riktig rekkefølge med tanke på hva jeg ser mest frem til, men heller hva jeg mener er lovende GODE spill)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...