Gå til innhold

Audition til filmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går ikke for odds og sjanser. Jeg går rett på film.

 

Har sendt E-post til Stella.

 

Er ikke snakk om odds i den forstand, men det sier seg jo selv at man har større sjans til å bli vurdert til en rolle om man har erfaring med skuespill. Som f.eks fra teater. En som ikke KAN spille vil jo ikke bli vurdert til rollen fremfor en som har bakgrunn fra teater og KAN det.

 

Men anyway, lykke til! :-)

Lenke til kommentar

Jeg har spilt skuespill før, i 1,5 år da jeg gikk på barneskolen...

 

De har ennå ikke svart. Da sender jeg søknad til den andre medvirkende... Kan jeg gjøre det via FB?

 

1,5 år skuespill på barneskolen ja, det gir deg nok sikkert all erfaringen du trenger...

 

Om dem ikke svarer på mailen du finner på hjemmesiden dems, kan du prøve å spørre direkte på veggen til gruppa på FB.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt skuespill før, i 1,5 år da jeg gikk på barneskolen...

 

De har ennå ikke svart. Da sender jeg søknad til den andre medvirkende... Kan jeg gjøre det via FB?

 

1,5 år skuespill på barneskolen ja, det gir deg nok sikkert all erfaringen du trenger...

 

Om dem ikke svarer på mailen du finner på hjemmesiden dems, kan du prøve å spørre direkte på veggen til gruppa på FB.

 

Det er i hvertfall noe erfaring. Unge mennesker blir valgt for talent, eldre for erfaring...

 

Hvordan var prossessen der du spilte i reklame for Komplett.no? Altså, ikke om det var gøy eller dårlig. Men hvordan dere gjorde det. Og hvorfor du fikk roller der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...