Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jenter med kort hår


jamboleo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med mindre de passer stereotypen på mange hold(klesttilen, evt. homo-symboler, osv...) så hadde jeg nok ikke antatt at de var lesbiske nei.

 

Synes jenter med kort hår kan være veldig vakre. Undervurderte greier. I det gamle egypt så var en kvinne med glattbarbert hode(samt tydelig sminke rundt øynene) det absolutt ypperste av feminintet.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Helt enig. Vi lever i 2008. Jeg er ikke villig til å hoppe i sengs med en som ikke er velstelt. Men vist ikke det er din greie så skal jeg mer enn gjerne sende de hårete og ustelte mennene i din retning Gamlemor ;)

Jeg er forsåvidt en gutt (het Lord-Myrrah før), men ellers takk, har faktisk en ikke så hårete gutt å kose litt på :)

Forskjell på velstelt og http://www.facebook.com/group.php?gid=8711936386

Lenke til kommentar
Gjest Lesbe 25

Jeg er lesbe og har vært sammen med ca 10 jenter.

I tillegg har jeg vært ''i miljøet'' noen år så jeg har observert et relativt stort antall lesber.

 

Man kan ikke umiddelbart SE om noen er lesbe eller hetero.

I mange tilfeller KAN MAN se det ganske lett - f.eks. p.g.a. det typiske ''kantete/maskuline'' lesbeansiktet.

Noen lesber har langt hår, er veldig feminine og har ingen ytre tegn på at de er lesber.

I begynnelsen var jeg litt redd for å være sammen med de typiske lesbene fordi andre da lett kunne forstå at jeg også var lesbe. Nå er jeg ute av skapet og bryr meg ikke - men jeg foretrekker feminine ''vanlige'' jenter.

 

Kort hår er i hvert fall ikke et sikkert tegn på ei lesbe, disse kan også være sosialister fra Troms... (lol lol .. Jeg prøver å være morsom..).

Men det er nok flere lesber med kort hår enn med langt.

 

Christine Koht sa i et TV-program at lesber gjerne brettet opp ermene på skjorta/genseren... Jeg har prøvd å legge merke til dette etterpå med lesber jeg kjenner og det stemmer faktisk med ganske mange, ikke alle naturligvis.

 

Hvis man legger merke til ytre tegn og samtidig bruker det skakke instinktet vårt så tar vi sjelden feil.

 

 

Lesbe 25

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Serelina

Hm.. Klarte bare ikke dy meg med å kommentere denne saken.. Synes det er helt latterlig å se at så mange forbinder jenter med kort hår med lesber.. Jeg mener, hallo?! Ei dame som har langt hår er søtt kledd og ser perfekt ut som et ligg den ene kvelden på byen (for dere mannegriser), kan likesågodt være lesbisk som ei med kort hår og armybukse.. Hvordan folk velger å kle seg å style hår/sminke har vel i bunn å grunn ingenting å gjøre med legning.. Såklart, man velger jo å utrykke seg, og noen legger jo mer vekt på å vise hvem de er.. men ikke nødvendigvis.. Lillebror min er den største kvinnejegeren en kan finne, men likevel er favorittfargen rosa, å han elsker å style seg å ha på trange funky klær.. Mannen trekker som bare det.. ;)

Er selv ei bi jente som har både kort svart hår og elsker å gå i store bukser, må nå alikevel si at jeg trekker mer enn nok mannfolk.. :tease: Tror det kommer ann på hvem du er og hvordan du ter deg, mer enn hvordan du ser ut.. Det er iallefall slik det skal være.. For å si det sånn, om en fyr går forbi meg, ser på meg og tenker "naah, lesbe" fordi jeg har kort hår, da kan jeg si at jeg har null interesse i å bli kjent me personen uansett.. ;) Synd at folk må være så overfladiske, kansje du mister din livs beste venn/kjæreste pga nettopp dette.. Såklart blir man tiltrukket av forsjellige ting, noe som er bra, men det å dømme pga hårlengde? Lol..

 

Personlig synes jeg jenter som velger en chill stil, føler seg bra(og dermed ser bra ut), er noe av det mest sexy man kan finne.. ^^ Nok av disse damene som presser seg oppi trange bukser og sminker seg til tusen for å prøve å se bra ut, ofte for dere menn.. Synes synd på dem, synd å si at det har blitt sånn i samfunnet vårt.. Om noen kan elske meg å synes jeg er dritbra pga det jeg har i hodet, og hvordan jeg er.. Samt synes jeg ser nydelig ut med naturlige usminka øyne og naturlige hud, kan vel ingenting føles bedre.. :))) Det er faktisk noe en burde oppfordre til, istedenfor å si til damer at ja; du skal sminke deg for å gjemme ditt egentlige ytre, du er ikke fin nok uten sminke, og kle deg i trange klær for å vise kroppen din (wtf?!).. :nei:

 

Avslutter med å si at jeg er en av dem som ikke passer langt hår, og ble dermed skikkelig mobbet et par år tilbake fordi jeg ikke hadde det lange blonde håret som var et must for å være fin.. Prøvde lenge å la det vokse ut langt hår, men det ble bare rett over skuldrene langt, tynnt og pistrete, og med bølger såklart, noe som "ikke var fint".. Så jeg endte opp med å klippe meg helt kort, og har aldri følt meg bedre.. Flytta jo vekk fra den trangsynte plassen på jæren jeg bodde da men.. har aldri opplevd noe slik igjen.. ^^ Vil at dere skal tenke på dette også, i det dere sitter der å sier at jenter med kort hår er lesber.. Jeg forstår ikke at det går ann å være så trangsynt.. Håper dere får mer fornuft etterhvert.. :hmm:

Lenke til kommentar
Har du ikke gaydaren din i funksjon da? Utrolig hva man kan se ;) hehe

 

Sannsynligvis det hu mente med "det skakke instinktet" ;)

 

For min del tenker jeg heller ikke "lesbisk" hver gang jeg ser ei jente med kort hår. Selv om det hadde vært en finfin måte å skille det på så ingen går rundt med forvirra følelser for noen som er utenfor ens egen rekkevidde. :p

 

Og når det gjelder eldre damer, så er det godt mulig de klipper håret for å slippe stress med å ordne det. Men de jentene jeg kjenner på min alder med kort hår, er de som styler og fikser mest O.o

Lenke til kommentar
Men det finnes da forskjell?

Jente 1: Kort hår, men søte "jentete" klær, sminke, og generelt stylet.

Jente 2: Lang hår, "guttete" klær, uten sminke, og generelt ikke stylet.

Hvem er lesbisk?

 

Hvor er jeg da?

kort hår,store gode bukser og jakke..elsker å gå i store klær. er da også slank!

 

Jeg tenker automatisk at en jente med kort hår er lesbe

Herrigud, Tror du har trøkket på endel tær nå!

 

Er selv ei bi jente som har både kort svart hår og elsker å gå i store bukser, må nå alikevel si at jeg trekker mer enn nok mannfolk.. Tror det kommer ann på hvem du er og hvordan du ter deg, mer enn hvordan du ser ut

Har også kort hår, det er nok mest forde jeg mistet håret etter unga ble født (det er helt naturlig)

og etter jeg fikk barna har jeg rett og slett ikke giddet å spare til langt igjen.

Så mye enklere det er å bare ta litt gele i håret, så er det på plass istedenfor å vente en halv time til håret er tørt før en kan gå ut.

Nei takk. kort hår her... er mørk da, farger håret i stailige farger hver 3 mnd for å få litt glans & andre farger.

Lespe? nei tror ikke det!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Rolf_*
det er en ting jeg lurer på:

 

når en gutt ser en jente med kort hår, er hans første intuisjon at hun er lesbisk?

 

:hmm:

 

Nei, det er jo veldig vanlig. Selv moren min er kort på håret.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Langt hår på jenter er etter min mening i de aller fleste tilfeller penere enn kort. En pen jente blir normalt ikke stygg av å klippe seg kort, men hun kan lett risikere å bli mindre pen. Tror aldri jeg har sett en jente som har blitt seende bedre ut etter at hun har klippet seg kort. Det må isåfall være en jente som ikke kler langt hår.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...