Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

jenter med kort hår

jamboleo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Når jeg ser damer i 50+ alderen, NEI.

Ellers, ja i noen tilfeller. Spørs også med klesstilen.

så oddsen for å bli sjekka opp av en gutt er generelt dårligere om man har kort hår?

Endret av jamboleo
Skrevet

Om du er jente, og vurderer å klippe deg ordentlig kort, så ville jeg synes at det var et dumt valg. Men ja, klesstil og væremåte har mye å si på personen, og om personen vil kle det ;)

Skrevet (endret)

Dersom de er unge ser jeg ikke nødvendigvis på dem som lesber per default, men særlig pent er det ikke.

Uh, presisering, de er ikke nødvendigvis lesber fordi de er eldre og har kort hår heller. Eldre kvinner med kort hår er vel bare ... Normalt. :shrug:

Endret av Zealuu
Skrevet

Ett innlegg som utelukkende kommenterte grammatikk er fjernet da slikt forbys av nettikette.

Språk og grammatikk kan man diskutere enten via PM/melding, eller i Språk-kategorien.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Skrevet
når en gutt ser en jente med kort hår, er hans første intuisjon at hun er lesbisk?

:hmm:

Det varierer hvordan klippen er. Jeg har noen lesbiske venner, og endel heterofile jentevenner, og har null problem med å skille lesbisk fra hetero. Resten av mennesket teller også, kun hår er litt lite å gå etter.

Skrevet
Skjønte ikke hva du mente jamboleo.

Trur han meine at viss ei jente med kort hår er på byen så er det mindre sjanse for at ein gut vil leggje an på henne fordi han trur ho er lesbisk fordi ho har kort hår.

Skrevet
Skjønte ikke hva du mente jamboleo.

Om en jente som har kort hår og en med halvlangt går på byen, er det jenta med noe lengre hår den som sannsynligvis blir sjekka opp først? si de er like fine ellers ;)

Underpants: Jamboleo er vel ikke et guttenick? hæ?HÆ???

Skrevet
Underpants: Jamboleo er vel ikke et guttenick? hæ?HÆ???

Ah, dumme meg! :p

Sjekka faktisk på profilen, men der stod det ikkje. Tenkte å kalle deg gut då, sidan ein gut blir meir fornærma viss du trur han er jente, enn ei jente burde.

Skrevet

jenter er vel kjent for å klippe seg kort når de har fått barn å er "godt gift", for å redusere stresset med å bruke tid på å måtte ordne seg på håret, og dessuten unngå at barna drar i det ... hva syns dere gutter om dette?

er det greit å slappa litt når man er set for life med sin partner

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...