Gå til innhold

TV til PS3


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg Playstation 3, men har en TV som er 15 år gammel og føler derfor at jeg ikke får ut potensialet som bor i denne lille maskinen :hrm:

 

Nå har jeg lyst på en flatsjerm i prisklassen 5000-6000 kr.

Det som er viktigst for meg er at tv'en har et bra bilde når jeg spiller på PS3'en og at den viser et relativt godt bilde til mitt digitale kabel-tv. (fra canal digital)

Jeg kommer IKKE til å koble tv'en til PC, så det er veldig lavt prioritert.

Jeg sitter rundt 3 meter fra tv'en.

Den kommer til å stå i stua, med to-tre store vinduer, så det er vel ganske store forskjeller fra natt og dag(sollys).

 

På forhånd; takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Håper det er greit for trådstarter at jeg kaster meg på denne? Er på utkikk etter akkurat det samme, til rundt 6000 jeg og. ^^

 

Den TVen du gikk for, har ikke den litt lavt kontrastnivå?

 

Jeg har lagt merke til Andersson 42" FullHD, eller Andersson 37" FullHD

 

Men det er ikke vits med fullHD på en 37" sålangt jeg forstår? Noen som har erfaringer med disse tvene? Og for ikke å glemme merket Andersson. Rimelige priser ihvertfall.

Lenke til kommentar

Om dere skal ha tv til 6000,- så kjøper dere 32! Ikke noe større. FullHD i så billig prisklasse som der betyr at det ikke er lagt penger i det som betyr god bildekvalitet! Jeg hadde aldri kjøpt de der.

 

Kontrast måles forskjellig fra produsent til produsent, så ikke tenk på de tingene.

 

Jeg har dessverre ikke hørt særlig bra om merket anderson, min fetter kjøpte en slik en og er skuffa som bare det.

 

En god 32" til 6000,- er lg sin 32LC4/LC5, den har klart bedre bilde enn tatung sine tver, men koster også litt mer.

Lenke til kommentar

Tusen takk for tipset. Jeg ser etter best mye bildekvalitet, i.o.m jeg til nå har sittet på en 42" LG FullHD og er strålende fornøyd med bildet der =) Denne kostet da 15.000 kr da, så er vel ikke mulig å få like bra som denne, men ihvertfall noe som ikke er så altfor mye dårligere.

 

Edit: Mener du LG 32LC56?

Endret av weirdo
Lenke til kommentar

Det kan jeg godt se for meg. Men jeg har opplevd Xbox360 på en rimelig Samsung TV, og det er noe jeg kan leve med. Men når jeg kobler PS3en til min 28" CRT TV der du ikke engang kan lese hva hver enkelt spiller heter på FIFA, så synes jeg det er ganske ille. Så lenge den har klart bilde og er gjerne litt overlegen i sin klasse, blir jeg fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...