Gå til innhold

Små barn som spiller i skumle filmer


The Jester Race

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vet, men jeg lurer jo på om hva dere synes. Hadde dere latt deres f.eks. 6 år gamle jente se Saw 2 hvis hun spilte i den? Hehe, klart de kan holde puta foran øynene, men det er ikke poenget mitt.

 

Og for små barn hjelper det sjeldent å fortelle dem at det bare er på film. For oss er det aight, men det ser jo forbaska ekte ut for små barn gjør det ikke?

Endret av The Jester Race
Lenke til kommentar

Eg har og lurt på dette og i ein del tilfeller trur eg ikkje dei får sjå filmen. Ikkje ser eg kvifor dei skulle det heller, å sjå sine eigne scenar er greit nok, dei er sjeldan dei verste uansett. Kva setting dei eventuelt ser den i betyr jo ein del, men uansett ser eg ikkje poenget i å vise f.eks. ein Saw-film til ein unge som var med i filmen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

I slutten på Hostel 2

Står det mange barn rundt ei dame som skjærer av hodet på ei annen dame, og litt etterpå spiller ungene fotball med hodet... Lurer på om de ungene fikk se filmen... Og så lurer jeg på hvorfor foreldrene til ungene lot dem få spille i en slik film? Den er jo (litt) grusom...

Det samme i Hostel 1 der de samme ungene rett og slett knuser hodene til noen menn med steiner :S

 

Lenke til kommentar

Children Of The Corn... :p

 

Jeg så Alien som åtteåring og tok aldri skadet av det annet en at jeg har vært stor fan av skrekkfilmer helt siden den gang. Likevel har jeg aldri hatt problemer med å skille film og virkelighet. Det er vel ikke verre enn barn som skremmer vettet av hverandre med spøkelseshistorier? Jeg fortalte for øvrig en spøkelseshistorie til broder'n og søskenbarnet mitt da vi var små uten å ta det alvorlig. Dagen etter fikk jeg kjeft fordi ingen av de to hadde fått sove resten av natten. :lol:

 

Edit: typo

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...