Gå til innhold

Ny MP3 spiller. Maks 6-700kr. Forslag?


Anbefalte innlegg

Go kveld!

 

Er på tide med en ny MP3 spiller, da jeg faktisk skal bruke den :whistle:

 

Har nå en Ipod Photo 60GB som jeg kjøpte for 3-4 år siden, men denne er alt for stor og tung til å dra med seg i lomma.

 

Så skal ha nå ha meg en liten spiller med god batteritid, og den skal ha rundt 4GB plass.

 

Krav:

- Liten

- Lett(!)

- Skjerm- MUST!

- 4GB plass

- Radio- Ikke et must, men hvorfor ikke?

- Drag-Drop fil overføring- MUST!

- Helst vanlig USB plugg- Ikke et must!

- Takler ID3 tag. (de fleste gjør vel det?)

- Minnekort- IKKE et must.

- Bra batteri.

 

Samma om det er oppladbart eller AA/AAA batterier i den..

 

Jeg vil maks bruke 700kr, men jeg vil helst bruke under dette.

 

Så noen som har noen gode forslag? :)

 

 

Core2duo ;)

Endret av Core2dou
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meizu M3 4GB

Krav:

- Liten - 81x39x6.9mm

- Lett(!) - 42g

- Skjerm- MUST! - Ja

- 4GB plass - Ja

- Radio- Ikke et must, men hvorfor ikke? - Ja

- Drag-Drop fil overføring- MUST! - Ja

- Helst vanlig USB plugg- Ikke et must! - Ja

- Takler ID3 tag. (de fleste gjør vel det?) - Ja

- Minnekort- IKKE et must. - Nei, men eg tvilar på du får det til den prisen.

- Bra batteri. - 23 timar

 

Jeg vil maks bruke 700kr, men jeg vil helst bruke under dette. - 700 ekskludert frakt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Meizu, er det no merke?

 

Synes navnet er litt "jalla" :p

Hehe, det er eit merke ja, riktignok ikkje så utbreidd her i landet. Det er derimot ikkje grunn for å halde seg unna, Meizu er av dei betre produktene på markedet. Har sjølv kjøpt to modellar til folk.

 

Søk på navnet så finn du litt å lese om det her på forumet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Njaa, skeptisk :p

 

Har sett litt på SanDisk Sansa e260, er den noe å satse på? Leste en test og der sto det at kneppene stikker ut litt, men hvet ikke om det er noe problem med at de blir trykt på mye lettere mens den er i lomma..

 

Noen som hvet om det er noe problem?

 

Kjøp meizu, hold deg unna den sandisk driten. bare fordi du ikke har hørt om det betyr ikke at det ikke er bra, betyr bare at du kan lite

Lenke til kommentar

Ikkje ta det til deg, Captain Ødegård har ein litt aggresiv framtoning her på forumet. :p

 

Det er derimot ingen grunn til å ikkje høyre på han, kanskje den som har best peil på medie/musikk/mp3-spelarar her på forumet. Eg står ved Meizu, har ikkje prøvd SanDisc, men ut frå det eg har lese ville eg ikkje anbefalt det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ikkje ta det til deg, Captain Ødegård har ein litt aggresiv framtoning her på forumet. :p

 

Det er derimot ingen grunn til å ikkje høyre på han, kanskje den som har best peil på medie/musikk/mp3-spelarar her på forumet. Eg står ved Meizu, har ikkje prøvd SanDisc, men ut frå det eg har lese ville eg ikkje anbefalt det.

 

Jeg spiser noobs til frokost :p

 

Sansa clip er en knallspiller, har en på vei fra cdon selv, men e200 er bare søppel fra ende til annen. 4GB clip er dog ikke utgitt enda, og den fyller ikke alle kravene. M3 er knallspiller, dog kan du jo vurdere å legge til en hundrelapp for en M6 om du vil ha video. Bedre spiller til den prisen får du ikke, da budsjettet ditt er ganske så lavt med tanke på hva du forlanger. Personlig ville jag kanskje unnet meg litt ekstra når du først skal kjøpe spiller, om du fortsatt har malplassert skepsis mht meizu er det ikke langt opp til en 4GB sony S616 ( http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=73645 ) men det blir som sagt over budsjettet.

Lenke til kommentar

Rent teknisk har faktisk M3 videostøtte. Rent praktisk er det som å glo på kino gjennom søkeren på et dårlig stillbildekamera. :)

 

(Meizu er ikke noe dårlige greier, snarere tvert i mot. Feilraten er, så vidt meg bekjent, nærmest klin lik de fleste kjente merker. For øvrig kommer det antagelig fra samme fabrikkstrøket uansett. Made in China er ikke noe stempel man bør se opp for lengre.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...