Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]

Tallyho

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte jeg ikke skulle lage en ny tråd om dette så spør her,

når man gir inn ting til eb games hvordan fungerer det? Hvis jeg går og leverer inn de gamle ps2 spillene mine må jeg sjekke at alle funker først selv da? Eller hva skjer hvis jeg leverer inn et som ikke funker helt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ok takk for svar! Vet du hva de gjør med konsoll, syns å huske at det bare var noen av ps2 spillene som funket på den og tenkte at det var leseren siden det var en del av spillene...

Endret av andy24
Skrevet
Hvilken nettbutikk av Play.com og Amazon.co.uk er lettest å slippe unna tollen tror dere? Det dreier seg om et ps3spill jeg tenker på å kjøpe..

Som heanwi sier - ingen av de. Du vil måtte betale moms på varer fra både play og amazon så lenge verdien er over 200,-

Prøv ebay i stedet...

Skrevet (endret)

har forhAndsbestillt det Offisiell Sony PS3 blAtannheadsettet fra play.com og hAper valutakursene holder seg 8 dager til :) Per i dag koster det meg cirka 190 kroner.. knallpris..

Endret av Fenixen
Skrevet

Amazon UK:

"Pure"

"Tiger Woods 2009"

"Brothers in Arms: Hell's Highway"

£17 pluss frakt per spill (må bestilles enkeltvis for å unngå mva/fortollingsgebyr, siden Amazon sender samlet).

Link

NB! 17 % VAT trekkes fra i 'kassen'.

Skrevet
har forhAndsbestillt det Offisiell Sony PS3 blAtannheadsettet fra play.com og hAper valutakursene holder seg 8 dager til :) Per i dag koster det meg cirka 190 kroner.. knallpris..

Tollvesenet har naturligvis egne valutakurser som oppdateres på ukentlig basis. De sjekker ikke mot hva valutakursen var den dagen du faktisk betalte, men hva verdien er når den ankommer tollen i følge Tollvesenet sin valutakurs. Du kan sjekke gjeldende kurser (for Tollvesenet) på denne siden:

http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltarif...;epslanguage=NO

Skrevet

Snappa opp fra xbox forumet!

Bestill 2 spill eller 2 kontroller for 349 på cdon.com!!

Er sånn bug eller noe sånn at alt blir 349

2 spill og 2 dualshock til 700 ! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...