Gå til innhold

Billige Playstation-spill. [all diskusjon rundt import og butikker forbudt]


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har bestilt saints row 2 fra play.com, det kommer vell rett i post kassen, må vell ikke opp på posthuset? Noen som har peiling om det kommer post på julaften og 1. og 2. juledag?

 

Mener at det kommer post på julaften, men er ikke 1.juledag en slags helligdag ellerno da?

 

Fikk forresten 3 pakker fra play.com i dag, alle bestilt 6/12 :new_woot:

 

EDIT: Spillet kommer i postkassen!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Ser at de har Midnight Club: LA på play.com til 17,99. Men jeg har aldri handlet der før, så lurer på noe. Jeg har Ø og Å som bokstaver i adressen min. Kan jeg skrive Ø og Å? Og på Postcode, hva skriver jeg der? Bare postnummeret, eller både postnr og stedet? Og på kredittkortet, må du svare på når det er valid from? Eller holder det bare med når det går ut? Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Ser at det er for det meste tilbud fra Amerika/England som kommer op her, så har noen spørsmål angående det.

Er det trygt å handle herfra?

Kommer varene rett i postkassen?

Hva blir ekstrakostnadene i forhold til spillet?

Fungerer det med den playstation store som brukes i Norge ved eventuelle oppdateringer?

Er det norsk på spillene vis det er det ved kjøp i Norge?

Veldig mange spørsmål, men håper på svar på noen av de :p

Lenke til kommentar
Ser at det er for det meste tilbud fra Amerika/England som kommer op her, så har noen spørsmål angående det.

Er det trygt å handle herfra?

Kommer varene rett i postkassen?

Hva blir ekstrakostnadene i forhold til spillet?

Fungerer det med den playstation store som brukes i Norge ved eventuelle oppdateringer?

Er det norsk på spillene vis det er det ved kjøp i Norge?

Veldig mange spørsmål, men håper på svar på noen av de :p

 

Jeg har bare bestilt fra play.com og der har det i hvertfall vært trygt, jeg fikk spillene rett i postkassa, det kommer ingen toll på spillet hvis det er under 200 kr, det er gratis frakt, de siste to spørsmålene kan jeg la noen andre svare bedre på. Trur ikke det med playstation store skal være noe problem, ikke sikker på det med norsk på spillene, er vel ikke alt for mange spill med norsk meny og lignende akkurat. :p

 

(Og gidd whine på norsken, er så trøtt etter å ha vært oppe i 3 dager i strekk så gidder ikke tenke på hva jeg skriver... :sleep:)

Endret av Espen3
Lenke til kommentar
La inn en bestilling nå, men hvordan funker betalingen egentlig? Bare trekker de det senere? For jeg har ikke kommet til noen side for betalingen. Har bare fylt ut kortinformasjonen.

 

Trekkes vel fra kortet når varen pakkes eller noe sånt.

 

Ok, så da behøver ikke jeg å gjøre noe mer jeg da. Får bare vente til de pakker det. Men tør ikke bestille mer før jeg ser at jeg får spillet i posten og ser at alt er greit. Er litt usikker pga de ikke aksepterte ø, så jeg skrev oe. Får håpe det funket :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...