Gå til innhold

BK: Rød himmel


RKR1992

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker det, formidler fint stemningen på fjellet i solnedgang. Tror ikke jeg ville likt det bedre om det var hverken skarpere eller hadde rettere horisont. Ellers er solnedgang ofte vanskelig å gjøre bra på bilder både pga høy kontrast og siden de fleste har ekte solnedganger å sammenligne med, og de alltid er mer imponerende i virkeligheten. :)

Lenke til kommentar
Jeg liker det, formidler fint stemningen på fjellet i solnedgang. Tror ikke jeg ville likt det bedre om det var hverken skarpere eller hadde rettere horisont. Ellers er solnedgang ofte vanskelig å gjøre bra på bilder både pga høy kontrast og siden de fleste har ekte solnedganger å sammenligne med, og de alltid er mer imponerende i virkeligheten. :)

 

Her er jeg så riv ruskende uenig at jeg nesten blir sint. Selvfølgelig skulle dette vært skarpere og rettet opp. Bildet bærer ekstremt preg av å være et snapshot.

Det er ene og alene grunnen til at jeg ikke likte det.

 

Try harder next time. Sorry.

 

Og bare for å gi bherserk noe å bryne øynene på; en ordentlig solnedgang (orginal størrelse, sjekk detaljene på veien!)

 

RBR, bildene dine bærer alltid preg av å være lite gjennomtenkte og lite bearbeidet. Kan du ikke tenke på dette til neste gang? Så slipper du å høre det samme om og om igjen...

 

Beklager den negative tonen i dette svaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...