AlecTBM Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Hei. Jeg leter etter en dyktig webdesigner til en nettside som jeg holder på å lage. Det blir en relativ stor side når den er ferdig. Og designet nå er crappy. Lønn avtales. AlecTBM
eifoerde Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Er enig med Bjørshol.. Er nok av folk her på forumet som har det som trengs for å lage en glimrende side, problemet blir bare å finne en som faktisk har tid. Skulle gjerne hjulpet, men føler ikke jeg har nok kunnskap om webdesign til det.
stian90_2 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Er ikke snakk om og renovere en side, er vel snakk om og lage et nytt design, og flytte siden over i det nye designet, da det gammle lukter møkk.. Er ikke snakk om noe avansert, men noe helt enkelt som ser bra ut.
Henry9 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Jeg har akkurat sett litt på Ilife08 på mac. iweb. Det blir mer som en hjemme side, men designet er der. Eller kanskje ikke det du var ute etter? Hvilke side er det du skal fikse opp?
Pilot_ Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Er ikke snakk om og renovere en side, er vel snakk om og lage et nytt design, og flytte siden over i det nye designet, da det gammle lukter møkk.. Er ikke snakk om noe avansert, men noe helt enkelt som ser bra ut. Gammelt -> nytt = renovere.
AlecTBM Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 Er ikke en hjemme side. Kan egentlig ikke forklare hva slags side det er. Er litt usikker selv. Men hvis jeg får se noe eksempler fra de dere snakker om så.
AlecTBM Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 Har ingen link enda. Det meste går over ip. Og vil ikke gi ut ip'en min til en stort dataforum
Jonas Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Å huff! Bare tanken på en OFFENTLIGGJORT ip-adresse er skremmende. Tenk så mange som kommer til å haxxze deg da.
AlecTBM Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 Har svidd meg før. Vil ikke at det skal skje igjen
Kontorstol Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Du kan legge ut et printscreen av siden da
AlecTBM Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hva mener du med det Henry9?? Skal fikse et screen nå EDIT: Bilde lagt til Endret 23. februar 2008 av AlecTBM
tom waits for alice Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 En bruker henviste til en side laget av en kamerat(?) som ikke har laget noen før, og dermed heller ikke ønsket å bli brukt som eksempel på "flinke webdesignere". Det var nokså unødvendig, selv om det sikkert var ment som en spøk, og postene angående dette er dermed slettet. Vi har alle vært begynnere i vårt fag en gang, og vi skal selv få vurdere når vi tror vi er blitt flinke nok til å presentere det vi lager for andre. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke her i tråden. Geir
Stian Jacobsen Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Dersom du skal få noen profesjonelle til å gjøre jobben, blir prisen alt fra 8 til 20 000. Men for all del, har du penger kan jeg sette noen på jobben, men dersom dette bare er et hobby prosjekt så få en kompis av en kompis til å gjøre det. Sånn litt på tampen. Nettet oversvømmes av "nettsamfunn", dersom du skal lage en ny, bør den være unik.
AlecTBM Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Skrevet 1. mars 2008 Nei det er ikke behov for noen profesjonelle, men litt kunnskap og erfaring er jo fint. Og som det står: Lønn avtales. Og dette blir noe unikt ja. Skal ikke gå i detaljer.
Kontorstol Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Ette det jeg har sett lager One Vision UB (Ungdomsbedrift i Ålesund) veldig gode websider, så du kan høre med de
semafor Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Trådstarter: Prøv en annen kanal og rett henvendelsen din dit. Dette forumet er primært en plass for diskusjoner rundt webdesign, html og css.
bluefire Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Hvis du kan CSS, er det hovedsaklig ikke noe problem å kanskje skaffe seg en gratis css template. freecsstemplates.com for eksempel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå