Gå til innhold

[Løst] Netcom Trådløs Familie med Kontantkort?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har Netcom YoungTalk og Kjæresten min har Vanelig Netcom Kontantkort, Går det ann at vi har Trådløs Familie?

 

isåfall om det går, mye koster dette? hvor lang tid tar det før vi er kobla opp mot værandre og kan snakke gratis?

 

Takker for svar!

Endret av Stallone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg har Netcom YoungTalk og Kjæresten min har Vanelig Netcom Kontantkort, Går det ann at vi har Trådløs Familie?

Ja.

 

isåfall om det går, mye koster dette? hvor lang tid tar det før vi er kobla opp mot værandre og kan snakke gratis?

Ingenting utover det dere betaler idag, og i tillegg er all trafikken mellom dere gratis.

Du kan få det ordnet om du ringer 05050, og hvis du spør pent kan det hende den du snakker med fikser det der og da. Da kan dere ringe gratis iløpet av noen minutter ;)

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har Netcom YoungTalk og Kjæresten min har Vanelig Netcom Kontantkort, Går det ann at vi har Trådløs Familie?

Ja.

 

isåfall om det går, mye koster dette? hvor lang tid tar det før vi er kobla opp mot værandre og kan snakke gratis?

Ingenting utover det dere betaler idag, og i tillegg er all trafikken mellom dere gratis.

Du kan få det ordnet om du ringer 05050, og hvis du spør pent kan det hende den du snakker med fikser det der og da. Da kan dere ringe gratis iløpet av noen minutter ;)

 

 

Takker :D dritt kult :D så hun fortsetter bare å kjøpe sånne 150 netcom kort og jeg fortsetter og betale den vaelige regninga mi på 229,- vær mnd?

Lenke til kommentar

det stemmer. alt fortsetter som før, ingen ekstra kostnadder, om du ikke er ansvarlig for abonnementet må den som er det ringe inn og bestille! Etter det er bestillt tar det ca en halvtime så er det aktivt. Så vil jeg anbefale deg efaktura eller epostfaktura så sparer du 29,- per mnd også ;)

Lenke til kommentar
det stemmer. alt fortsetter som før, ingen ekstra kostnadder, om du ikke er ansvarlig for abonnementet må den som er det ringe inn og bestille! Etter det er bestillt tar det ca en halvtime så er det aktivt. Så vil jeg anbefale deg efaktura eller epostfaktura så sparer du 29,- per mnd også ;)

 

 

Ja åssen funer Efaktura? jeg har Nettbank Via Postbanken.. og der er det sånn Efaktura greie jeg kan aktivere.. TØFT altså :D tenk å ringe gratis til den man elsker da? fy faen :D

Lenke til kommentar
det stemmer. alt fortsetter som før, ingen ekstra kostnadder, om du ikke er ansvarlig for abonnementet må den som er det ringe inn og bestille! Etter det er bestillt tar det ca en halvtime så er det aktivt. Så vil jeg anbefale deg efaktura eller epostfaktura så sparer du 29,- per mnd også ;)

 

 

Ja åssen funer Efaktura? jeg har Nettbank Via Postbanken.. og der er det sånn Efaktura greie jeg kan aktivere.. TØFT altså :D tenk å ringe gratis til den man elsker da? fy faen :D

 

E-faktura er en tjeneste som aktiveres i nettbanken din.

Hver faktura du får kommer direkte inn i nettbanken, og du kan bare trykke "betale" og vips 200 kroner fattigere.

 

E-postfaktura er en tjeneste som NetCom står for. Da får du fakturaen din i pdf på mail. Da må du selv gå inn i nettbanken din og trykke inn KID, sum og kontonummer. Så denne tjenesten er litt mer knotete.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Må bare spøre om en ting til :D

 

Åssen legger jeg til folk i min tråløse familie? og hvordan sletter jeg dem? skjønner ikke en dritt her jeg:D hehe

 

Er et program som heter Dowe du må ringe inn til netcom kundesenter 05050 eller du kan sende meg en pm med nummeret deres så fikser jeg det:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...