Gå til innhold

Trailer: Too Human #4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Først har jeg lyst å spørrre om folk er blitt blinde, men det får nå være deres eget problem

 

Dette her såg regelrett uintressant ut :huh:

 

Eg syns å ha sett at denne tittelen har blitt dradd frem som eit av storspillene til 360 i 2008, uten at eg i heile tatt kan skjønne hvorfor ;)

Er vel flere grunner til det. Silicon Knights har alt bevist at de kan lage gode spill, så det er ingen tvil om talentet er der, og med MS som utgiver har utviklerne trolig fått alt det spillerom de trenger for å lage et spill av trippel-A kvalitet.

Spillet er planlagt som en triologi, og skal ha en omfattende historie, noe du ikke ofte ser i action-spill. Personlig er jeg også svært interessert i kampsystemet, kun bruke analogstikkene til melee combat høres nå svært interssant i mine ører.

Lenke til kommentar
Dette her såg regelrett uintressant ut :huh:

 

Eg syns å ha sett at denne tittelen har blitt dradd frem som eit av storspillene til 360 i 2008, uten at eg i heile tatt kan skjønne hvorfor ;)

 

Liker du God of War? Da er nok dette spillet i veldig samme gate.. Det er bare sånn disse combostyrte fightingspilla ser ut, enkelt og greit. Love it or hate it.

Som trailer fungerer denne dårlig, den er ikke klippet og jukset til, slik at den skal virke dramatisk.

 

Ang. grafikken, ja den ser litt lavoppløst ut. Men det kan (har) nok mye med videokvaliteten å gjøre. Vet jo ingenting jeg da, men tipper det kommer til å se riktig pent ut når det slippes.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Ang. grafikken, ja den ser litt lavoppløst ut. Men det kan (har) nok mye med videokvaliteten å gjøre. Vet jo ingenting jeg da, men tipper det kommer til å se riktig pent ut når det slippes.

Jeg tipper det samme, men den videoen kan umulig gjøre spillet noe rettferdighet.

Får håpe det kommer noen bedre videoer enn dette. Men om det slår God of War? Nåååååå... :hmm:

Lenke til kommentar

Dårlige animasjoner, tynn framerate, ikke veldig pene textures, vanvittig repetetivt.. (videoen tatt i betraktning)

 

Så lenge microsofts reklamegutter sier "dette skal du kjøpe" kommer de ikke til å tape penger på det, men blir det ett spill vi kommer til å huske? Neppe..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...