Gå til innhold

ka er best av tjukk eller tynn musematte?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er vel ikke tykkelsen det kommer an på.. men overflaten.. hva du synes er best må du prøve deg frem med, etter hvilken mus du har, skates på musa og hva du skal bruke den til..

 

personlig bruker jeg en god gammeldags FuncSurface, med en Intellimouse 3.0 og hyperglide skates (microplex.no)..

Lenke til kommentar

Det fines jo ikke noe fasitsvar på et valg som i grunn og bunn er smak og behag, men personlig fortrekker jeg tynne matter som er nærmt mot bordet, slik at hånden kan ligge flat.

 

Min personlige favoritt = Razer eXactMat. Den er av metall, durabel så det holder (kan aldri se for meg at den går i stykker eller blir slitt ut selv med mitt overdrevne bruk de neste ti årene), og den har to sider du kan velge mellom - en "fin" overflate, og en som er litt grovere for dem som foretrekker det. Den er også enkel å vaske, så når fett og drit fra hånden din begynner å samle seg opp, så er det ikke værre enn å vaske den med litt salo rett og slett, så blir den god som ny! :)

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Bruker selv kun Qpad CT large 1,5 mm, og kommer neppe til å bytte til noe annet. Har prøvd det meste, fra Icemat, Steelpad og fUnc, men Qpad-matta overgår alle disse. Foretrekker tynn matte framfor tykk...

 

Men hva andre synes er best....ja det får man vel heller finne ut av selv...finnes vel ingen fasitsvar på dette.

 

 

pantera

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...