Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdags gave til kjærste? Hjelp !


Anbefalte innlegg

Hver eneste gang jeg skal kjøpe gave til min kjærste har jeg det samme problem. !

Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe og hva han blir glad for?

Jeg går og tenker i mange måender før jeg skal kjøpe gave, men nå blir han snart 18år. !

Vet ikke hva jeg skal kjøpe og han ønsker seg ikke noe.

Har dere ide til en bra gave og hva pleier du og gi din kjærste? Kansje noe personlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortell litt om hva han liker og hans interesser. Da er det enklere å komme med forslag. Meeen kan begynne med å ramse opp tilfeldige ting: Smykke, armbånd, klokke, iPod, pc/xbox/ps3-spill, en reise eller kanskje et "klippekort" med ting du kan gjøre for han - Massasje, lage middag osv.

Lenke til kommentar

Spør han. Eller lytt litt til han i hverdagen. Prøv å bit merke i om det er noe han mangler, noe han her som han klager over, eller noe sånnt ?

 

Eller så må du prøve å finne noe du vet han vil like. Er han glad i kjøpe klær kanskje? Så blir han kanskje glad for noen flotte klær.

 

Et alternativ, om dere har vært sammen lenge (og ikke har tenkt å slå opp med det første) kan du jo bestille time hos fotograf for dere 2, eller noe slikt ? Mulighetene er mange!

 

Bare til å slå seg løs :)

Lenke til kommentar
Fortell litt om hva han liker og hans interesser. Da er det enklere å komme med forslag. Meeen kan begynne med å ramse opp tilfeldige ting: Smykke, armbånd, klokke, iPod, pc/xbox/ps3-spill, en reise eller kanskje et "klippekort" med ting du kan gjøre for han - Massasje, lage middag osv.

Han intressere seg mye for data og så spiller han innebendy og leser Pondus xD

Siden jeg bare er 16år og jobber ikke så ofte har jeg ikke sykt mange penge, desværre.

Men det var en super ide med "klippekort" Takk. !

Lenke til kommentar
Gjest nyskjerrig
Fortell litt om hva han liker og hans interesser. Da er det enklere å komme med forslag. Meeen kan begynne med å ramse opp tilfeldige ting: Smykke, armbånd, klokke, iPod, pc/xbox/ps3-spill, en reise eller kanskje et "klippekort" med ting du kan gjøre for han - Massasje, lage middag osv.

Det var en knall ide til gave, men hvis ho skal gi klippe kort hva kan d mer være enn å lage middag og massasje? Det er ganske billig og kan gi mer enn det!

Du kan gi han noe han kan bruke te bil eller innebendy.

Jeg har gitt en cd til min kjærste med gode sange, den ble ho glad for

Lenke til kommentar
Det var en knall ide til gave, men hvis ho skal gi klippe kort hva kan d mer være enn å lage middag og massasje? Det er ganske billig og kan gi mer enn det!

Du kan gi han noe han kan bruke te bil eller innebendy.

Jeg har gitt en cd til min kjærste med gode sange, den ble ho glad for

 

Tjaaa du! Kanskje ta han med på kino, varte opp med film + godis og brus, bake boller/kake/etellerannet og kanskje en "Valgfri" hvor han kan velge noe. Her gjelder det å bruke fantasien! :)

Lenke til kommentar
Dra hjem til han -> gå inn på soverommet -> kle av deg -> vekk han, ta med øl.

Kos får han uansett.! Så blir jo det samme som klippekort og si "jeg liker egentlig ikke å kose med deg men siden det er bursdagen din så. ." Har dere ikke noen ide til noe jeg kan kjøpe. Da han han hvertfall bytte det, hvis ikke han er fornøyd med gaven!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...