Gå til innhold

81551858 - Noen som vet hvem disse er?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ei svenske som ringte for eitt eller anna designfirma som ville spandere eit vin - eller konjakkglas gratis for 49 kr. i frakt, trur eg. Sjølvsagt ville ein då bli abonnent, men ein kunne visst nok berre ringe og seie opp dersom ein ikkje ville ha fleire.

 

Så til det verkeleg rare. Kvifor stod det ikkje +46 på telefonen dersom det var eit svensk nummer? +81 er visstnok landskoden til Japan.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Redd for gamle telefoner? :roll:

:dontgetit:

 

Jeg mente at det ikke var en norsk tlf også brått får jeg regning på flere hundre kroner fordi jeg har ringt et eller annet rart. :blush:

3320xxxx er i Vestfold (!) så du får bare regning som for et norsk nummer, samme hvor anropet terminerer. Men uansett er det bortkastet å ringe tilbake til plageånder.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

De ringer for Ellos-konto for å selge en brystkreftforsikring. Det påsto i alle fall han som ringte. Han ville ikke sende noen vilkår eller skriftlig på tilbudet, det var kun mulig å motta dette etter forsikringen er tegnet. Jeg syns det hørtes merkelig ut, og finner ikke noe om dette på Ellos sine sider eller noe annet sted, så jeg forsøkte å finne noe på nummeret og kom da hit :-)

Lenke til kommentar
De ringte igjen kl.7 med +46 foran.

 

:thumbdown:

 

Jeg har egentlig ikke så lyst til å svare.

 

Jeg har også blitt ringt opp av 33200460 som ikke er i noen lister, og når jeg prøvde å ringe tilbake begynte det å ringe som en gammel tlf så jeg la på. :blush:

 

Utrolig nok så har forskjellige land forskjellig "sound" på ringelyden i røret. Usa har den beste ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723123
Utrolig nok så har forskjellige land forskjellig "sound" på ringelyden i røret. Usa har den beste ;)

 

Noen mobiloperatører lar deg faktisk bruke din egen ringelyd (som altså blir spilt til de som ringer deg); se f.eks. http://www.mobiledia.com/news/38545.html.

 

Forresten syns jeg ikke signaturen din var den smarteste..

44 75 20 68 61 64 64 65 20 6a 6f 20 69 6b 6b 65 20 6e 6f 65 20 e5 20 73 69 2e 2e 2e

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...