tolaasen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Skrevet 19. februar 2008 haha ^^...jeg tar ikke kritikken hardt..som sagt det er bare en trailer..x))
neoman Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Var da ikke så dårlig, forholdsvis ålreit opplevelse for meg, men neste gang, mindre zooming, mere samenhengende sekvensker, og gjerne noen 1v2 1v3 kamper.
tolaasen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Skrevet 19. februar 2008 Roger..men målet mitt var å få klippene til å passe sammen med musikken X).. Vil inkludere 1v2 og 1v3 i den fulle filmen
Ildflue Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Minnet litt om den PvP filmen som var laga på kødd for et års tid tilbake. Alt for mye zooming og tull og du kunne spart deg fra å legge til stemmen din på slutten med en dårlig mic. Evt. så kunne du tatt fra når Illidan sier det om du så absolutt vil ha det med.
brillan Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Somethingawf - verdens beste pvp-film. Allerede posted i denne tråden. kniz
DisplayName123 Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Somethingawf - verdens beste pvp-film. Allerede posted i denne tråden. kniz Hvor?
FredrikFtw Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Somethingawf - verdens beste pvp-film. Allerede posted i denne tråden. kniz Hvor? #14
storken Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 (endret) Dette kan vel knapt kalles noen pvp film. Det er som folk sier mer som en trailer på "Lol, i gotz crit", der 99% av alle crits skjer på folk med > 100 resilience. Alle kan klare det du gjorde der, til og med bestemora mi. Det var helt forferdelig å se på med all den zomingen og rotasjonen. Var det ment som en trailer eller en pvp film? Selvom det var en trailer var det litt kjedelig med bare masse critts og slitsomt mye zooming...Og ganske teit stemme på slutten hehe... Disse oppsummerte vel det viktigste. juu are not prepared tror nok de fleste med over 200 res er det jo... 2/10 Endret 20. februar 2008 av storken
Sink Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 ble gal halvveis i trailern, lager du en slik helfilm kommer jeg aldri til å se den, så mye "vriing" på kameraet er til å bli gal av.
v-gard Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Ser ut som filmen kan bli interresant om du kutter ut zoominga som allerede er nevnt ;p Er greit innimellom, men ikke overdriv. Det gjelder forsvidt alle effekter selv om jeg ikke er pr0h moviemaker ^^
The Stig Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Sånn bortsett fra at jeg ble sjøsyk etter fem sekunder var den sikkert fin ...
worthy Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Som de fleste andre påpeker, de effektene ødelegger det meste. Lykke til dog.
Myx Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Om ikke annet så viser filmen hvor sykt overpowered hunter er i PvP om dagen.
DisplayName123 Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Om ikke annet så viser filmen hvor sykt overpowered hunter er i PvP om dagen. Den filmen der viser da ingenting. Store crits på dårlig geara folk = hunter er overpowered? OT: En film som bare viser deg som står på 30 yd avstand og critter på folk med >100 resilience er ihvertfall grusomt kjedelig i lengden og viser meget lite om hvor god du er.
Krims Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Du kunne jo hatt 1. klipp hvor du ikke har zerker og faktisk viser noe du gjør bra i stedet for å stå helt stille og critte med aimed shot. Greit redigert, ta vekk slutten med dårlig lydkvalitet og cheesy quote fra Illidan så har du en grei trailer.
dysfunctional Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Somethingawf - verdens beste pvp-film. Hva er greia med han negeren ca 01:12 ut i filmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå