Gå til innhold

Fototreff i Bergen?

Gissan

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Så lenge det ikke øser ned og er storm, så tar vi med oss paraplyen og kameraet :p

Endret av Slettet+5132
Videoannonse
Annonse
Skrevet
... for hvis det er storm virker ikke paraplyen uansett, så da tar vi bare med kamera. :cool:

Da håper jeg du har et værtetta kamera til meg. For min E-420 tviler jeg på hadde elsket å bli kliss våt.

Skrevet
... for hvis det er storm virker ikke paraplyen uansett, så da tar vi bare med kamera. :cool:

Da håper jeg du har et værtetta kamera til meg. For min E-420 tviler jeg på hadde elsket å bli kliss våt.

Jeg har to hus og et par værtette objektiver, bare å hyle ut :p

Skrevet

Værvarselet er i alle fall på vår side:

post-139385-1255173323_thumb.png

(Leser en helgarderingen på yr.no er det som vanlig litt mer tvilsomt.)

Skal vi møtes i Nygårdsparken? Der er jeg ikke plagsomt kjent, kan noen andre foreslå egnet oppmøtested?

Skrevet

Det er en god plan.

Oppsummert:

Vi møtes 13:00 i morgen, ved den store fontenen i Nygårdsparken. Er i parken så lenge vi føler for det, når vi går lei rusler vi opp på Nygårdshøyden eller ned mot Møhlenpris – om det er stemning for det kan vi varme oss/debriefe på en kafé etterpå.

Jeg kommer med halvlang sort jakke, Pentax og sort kamerasekk. Sender mobilnummer på PM senere i dag.

Skrevet

Nå håper jeg alle er like uthvilte som meg og har ladet batteriene. Ble litt stress i natt. Fant ikke laderen, men den ble sporet opp til slutt.

Skrevet (endret)
Siden stemningen er positiv kan vi kanskje prøve på å ta sikte på et nytt treff om noen uker. Er rundt 1. november en plan?

Det er såpass langt frem i tid jeg ikke er sikker på om jeg lever engang, så det må jeg ta med forbehold :).

Endret av Inc
Skrevet

Noen som blir med på en runde nå Søndag den 18? skal vist være ganske OK vær da for å være Bergen..

Regner med å ikke være så altfor syllefyk den dagen :)

Skrevet

Vel, jeg angrer på at jeg gikk glipp av seansen sist (sånn helt sett bort i fra at jeg syntes det var skummelt mange bra bilder derfra :dontgetit: ), så jeg vil definitivt prøve å møte opp om anledningern byr seg igjen!

Skrevet
Jeg skulle gjerne vært med, men har egentlig ikke tid. Hadde du noen planer om hvor/når, Inc? Kan ha godt av å dra meg ut et par timer ...

Nei egentlig ikke, blir utpå dagen en gang når jeg våkner :p.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...