Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, dog jeg ville heller hatt en sekvensiell stikke enn rattgir, :p

Enig :wee:

Håper du å få premie da siden du er så flink til å gire kjapt med veteranbilen din?

Hadde vært koselig det ja :dribble::green:

Skrevet (endret)

Moro så lenge det varer, sikkert. Vil tro at en slik stor effektøkning gir trøbbel med både drivverk og turbo til slutt?

Endret av Klykken-
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Mye av det samme ja (motor, drivverk, girkasse), mener forskjellen er enten at 330D har større turbo, eller at 325D er detunet :-)

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Gjelder dette bare dieselutgavene?

Skrevet (endret)

Så det vil si at man kan spare penger ved å kjøpe en 116d og heller bruke pengene man "sparer" på chip og ekstrautstyr?

Korrekt! Du risikerer å miste garantien, da. Om du ikke finner en BMW-godkjent ECU reflash (ja, de eksisterer.)

 

Gjelder dette bare dieselutgavene?

For 1-serien? Jeg vet 114 og 116 er nært identiske, og ser ut til at 118 også er samme. Endret av WheelMan
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Korrekt! Du risikerer å miste garantien, da. Om du ikke finner en BMW-godkjent ECU reflash (ja, de eksisterer.)

 

For 1-serien? Jeg vet 114 og 116 er nært identiske, og ser ut til at 118 også er samme.

 

Okei, tok et raskt google søk og fant ut at, både E46 316 og 318 bruker den samme motoren (N42).

Skrevet

Om du er et kvinnfolk eller over 70 er kanskje to pedaler det beste og mest "moderne", ja.

 

Har hatt manuell siden jeg fikk lappen, men for ca 2 år siden gikk jeg over til automat og angrer ikke ett sekund på dette. Kan aldri se for meg at jeg kommer til å eie bil med manuell igjen, men dette har ingenting med hat for biler med manuell, men kun fordi jeg selv synes det er mer behagelig å kjøre med automat, spesielt når det er treg trafikk på E18 (noe det er hele tiden), det å slippe å clutche hele tiden etter å ha vært på jobb i 12 timer synes jeg er drit deilig.

  • Liker 2
Skrevet

Vel, det er jo typisk norsk å gå for det minste motoralternativet. I så måte kan man si at avgiftssystemet fungerer hvis det er ment at vi skal forsøke å nå målet som sier at alle nye biler i 2020 skal i snitt slippe ut kun 95 gram CO2/km, men det er jo jævla trist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...