Auto Asmodeus Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Hva har dette med Finn-annonser å gjøre? Kjedelig og uendelig diskusjon..
Primer4 Skrevet 6. januar 2013 Skrevet 6. januar 2013 Helt enig, dog jeg ville heller hatt en sekvensiell stikke enn rattgir, Enig Håper du å få premie da siden du er så flink til å gire kjapt med veteranbilen din? Hadde vært koselig det ja
Amberlamps Skrevet 8. januar 2013 Forfatter Skrevet 8. januar 2013 Ja takk!! Snedig bil, stor dieselmotor, manuell. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39158155
Primer4 Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 Mon tro hvordan den er med Stage-2 tunen til Ess, 285/600 hp/nm
Klykken- Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Moro så lenge det varer, sikkert. Vil tro at en slik stor effektøkning gir trøbbel med både drivverk og turbo til slutt? Endret 9. januar 2013 av Klykken-
WheelMan Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Om jeg ikke husker helt feil har 325D og 330D omtrent samme innmat. Du ender opp med en chippet 330D.
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Mye av det samme ja (motor, drivverk, girkasse), mener forskjellen er enten at 330D har større turbo, eller at 325D er detunet :-)
WheelMan Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 325D som er detunet. Samme med nye 1-serien óg, 116d, 118d og 120d er samme motor med samme innmat. Vanvittig økning (116 til 180 PS) om du chipper en 116d.
Hotel Papa Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Så det vil si at man kan spare penger ved å kjøpe en 116d og heller bruke pengene man "sparer" på chip og ekstrautstyr?
WheelMan Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Så det vil si at man kan spare penger ved å kjøpe en 116d og heller bruke pengene man "sparer" på chip og ekstrautstyr? Korrekt! Du risikerer å miste garantien, da. Om du ikke finner en BMW-godkjent ECU reflash (ja, de eksisterer.) Gjelder dette bare dieselutgavene? For 1-serien? Jeg vet 114 og 116 er nært identiske, og ser ut til at 118 også er samme. Endret 9. januar 2013 av WheelMan
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Korrekt! Du risikerer å miste garantien, da. Om du ikke finner en BMW-godkjent ECU reflash (ja, de eksisterer.) For 1-serien? Jeg vet 114 og 116 er nært identiske, og ser ut til at 118 også er samme. Okei, tok et raskt google søk og fant ut at, både E46 316 og 318 bruker den samme motoren (N42).
Desu Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 Ramla over denne i dag: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39198172 1
SD88 Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Om du er et kvinnfolk eller over 70 er kanskje to pedaler det beste og mest "moderne", ja. Har hatt manuell siden jeg fikk lappen, men for ca 2 år siden gikk jeg over til automat og angrer ikke ett sekund på dette. Kan aldri se for meg at jeg kommer til å eie bil med manuell igjen, men dette har ingenting med hat for biler med manuell, men kun fordi jeg selv synes det er mer behagelig å kjøre med automat, spesielt når det er treg trafikk på E18 (noe det er hele tiden), det å slippe å clutche hele tiden etter å ha vært på jobb i 12 timer synes jeg er drit deilig. 2
Amberlamps Skrevet 11. januar 2013 Forfatter Skrevet 11. januar 2013 Han som kjøpte denne ny... http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=38049306 Ikke xenon, ikke navigasjon på en så dyr bil med et så spesielt interiør.
WheelMan Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Så grellt interiør, mener du. Kjipeste motoren også - en 2.7 allroad SKRIKER "ååh, jeg hadde ikke råd til treliteren" imo
deaktivert443556 Skrevet 11. januar 2013 Skrevet 11. januar 2013 Vel, det er jo typisk norsk å gå for det minste motoralternativet. I så måte kan man si at avgiftssystemet fungerer hvis det er ment at vi skal forsøke å nå målet som sier at alle nye biler i 2020 skal i snitt slippe ut kun 95 gram CO2/km, men det er jo jævla trist...
Takkformeg Skrevet 12. januar 2013 Skrevet 12. januar 2013 Han som kjøpte denne ny... http://www.finn.no/f...nnkode=38049306 Ikke xenon, ikke navigasjon på en så dyr bil med et så spesielt interiør. Naudi audi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå