Postkassestativ Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Dette var jo en morsom annonse. Ser ikke noe utrolig med den standardvingen på taket jeg men. Heller ikke at det er 4 nakkestøtter og hele 5 gir. Jeg føler heller ikke får å oppleve en bil med 75hk
Takkformeg Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hallo!! Må jo ha downforce på bagasjeluka så den ikke åpner seg under kjøring! Ville jo vært katastrofe om den gikk opp når man slapp løs alle de 75 hestene!!!
Postkassestativ Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hallo!! Må jo ha downforce på bagasjeluka så den ikke åpner seg under kjøring! Ville jo vært katastrofe om den gikk opp når man slapp løs alle de 75 hestene!!! Ja, det er eksteme krefter det er snakk om, så det trengs vel litt aerodynamik får å holde det på veien :-P
emeritus Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Hjuldrift: Forhjulsdrift Hjuldrift beskr: Trekker foran! = Topp på Vinterf Latterlig.
Henrik C Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Nei, egentlig ikke. Motoren i bilen står foran, så du får mer vekt på forhjulene. Dette vil igjen føre til at bilen ikke spinner like lett som om den hadde hatt bakhjulstrekk.
Effectiv Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Joda, men han over mener at det er jo allmen kunnskap å vite det, så å skrive noe slikt er jo latterlig egentlig iallefall under "hjuldrift beskrivelse"
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Hjuldrift: ForhjulsdriftHjuldrift beskr: Trekker foran! = Topp på Vinterf Latterlig. Har framhjulsdrift på min nå (er vel normalen) og det er noe herk uten like... Makan til dritt!
xibriz Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Man kan som kjent holde større fart gjennom svinger og rundkjøringer med RWD Det kompanserer lett for at jeg sliter som fan ellers på vinterføre (bakkestart, start generelt)
emeritus Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Jepp. Som Effectiv skrev, så er det latterlig å skrive det.
Kjeksmestern Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Nei, egentlig ikke.Motoren i bilen står foran, så du får mer vekt på forhjulene. Dette vil igjen føre til at bilen ikke spinner like lett som om den hadde hatt bakhjulstrekk. Nå kommer det ann på vektfordelinga på bak- og foraksel. Min bil har (perfekt ) 50/50 vektfordeling og RWD som gir både god fremkommelighet og godt feste under aksellerasjon (siden tyngepunktet skyves bakover). Hadde den vært enda tyngre bak hadde jeg hatt bedre fremkommelighet, ja, men jeg vil heller ha gode kjøreegenskaper Det at FWD har automatisk bedre fremkommelighet tror jeg henger igjen fra når bilene hadde veldig dårlig vektfordeling og RWD-bilene stort sett var veltdig lette på ræva. Overstyring er også triveligere enn understyring synenes jeg
xibriz Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Nei, egentlig ikke.Motoren i bilen står foran, så du får mer vekt på forhjulene. Dette vil igjen føre til at bilen ikke spinner like lett som om den hadde hatt bakhjulstrekk. Nå kommer det ann på vektfordelinga på bak- og foraksel. Min bil har (perfekt ) 50/50 vektfordeling og RWD som gir både god fremkommelighet og godt feste under aksellerasjon (siden tyngepunktet skyves bakover). Hadde den vært enda tyngre bak hadde jeg hatt bedre fremkommelighet, ja, men jeg vil heller ha gode kjøreegenskaper Det at FWD har automatisk bedre fremkommelighet tror jeg henger igjen fra når bilene hadde veldig dårlig vektfordeling og RWD-bilene stort sett var veltdig lette på ræva. Overstyring er også triveligere enn understyring synenes jeg Det er vel pga. RWD at de fleste BMWer jeg kjenner til har 50/50 vektfordeling. En FWD har mer tyngde på forhjulene, da de ikke trenger å designe bilen slik at den i det heletatt skal klare å bevege seg fremmover på glatt føre Men misforstå meg rett, jeg har bare eid (å kommer alltid til å eie) 4WD eller RWD
Postkassestativ Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 (endret) Kan man å kjøre bil, kommer man seg fram på de fleste veier samme hvilket føre det er. Har selv hatt FWD, RWD og 4WD har aldri hadd problemer med å komme fram så fremt det ikke var ustrødd å såpeglatt. Men må si at RWD var best, morro å kjøre på vinteren:P Endret 11. februar 2010 av david_almli
Battone Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 (endret) Bilen var svært pen står det.. Prisen er vel litt drøy for denne.. Endret 11. februar 2010 av Battone
aGal Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Bilen var svært pen står det.. Prisen er vel litt drøy for denne.. Oj, passer bedre med 1500,-.. håper han bare har fått en 0 for mye i prisen
Postkassestativ Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Synes ikke disse var fine når de var nye en gang, synes dog prisen var litt i stiveste laget. Litt tålmodighet må til får å rette opp denne:P
Scotty Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Spesiell boble.. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20601138
Effectiv Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20921216 hehe
Postkassestativ Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=20921216hehe Den annonsen var litt kul da!
Skosåle Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Oi, nesten så jeg fikk lyst på den Bmw`n der gitt Men jeg har nok ikke råd, for da vil jeg fikse ny motor og manuel kasse til den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå