Gå til innhold

Christians treningslogg. Ny runde myorep!


Anbefalte innlegg

Dagens økt 05.01.2010 - Rygg, biceps, bakside lår

 

Markløft

80kgx12 + 5 + 5 + 5

 

Lett og greit.

 

Nedtrekk:

65kgx12 + 4 + 5 + 4 + 4

 

Sittende roing m/smalt grep:

45-50kg? x 12 + 4 + 4 + 4 + 4

 

Stangcurls:

27.5kgx12 + 4 + 4 + 4 + 4

 

Sittende/stående rotation curls, strikt:

10kgx12 + 4 + 4 + 4 + 4 + 4

 

Sittende lårcurl:

52.5kgx12 + 4 + 4 + 55kgx4 + 4

 

Kommentar: Ingen leggpress i dag, er fortsatt støl etter forrige gang, og trapz glemte jeg å ta forrige ryggøkt så tok den forrige brystøkt. Ellers var formen bare overraskende bra, den ser ut til å skyte i været og har aldri følt meg mer anabol enn nå. Lurer på hvor mye jeg kan ta i markløft etterhvert. Økten var i hvert fall lettere enn forrige økt som hadde lettere vekter. Nå er det karbonadedeig igjen og Myoprotein. Dette er rett og slett heftig. På mandag får jeg forresten tak i NO Xplode. (Tror jeg hørte en stk østlending banne høyt nå)

 

edit: Fixxe !

Endret av Chrisbjerk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh er du? Trodde du var fra trondheim, sorry for den. Må si at alle pengene mine bare forsvinner om dagene - spiser jo så sykt mye samt av sunn og ren mat.

 

Begynner å få troen på advanced concept.

 

Edit: Forresten, den leggpressen din. Har aldri vært så støl av leggpress før jeg, lol.

Endret av Chrisbjerk
Lenke til kommentar

Dagens økt 11.01.2010 - Bryst, skuldre, trapz, framside lår, triceps

 

Arnoldpress (uten ryggstøtte):

18kgx12 + 4 + 3 + 4 + 3 + 3

 

Sittende/stående strikt sidehev:

9kgx12 + 4 + 4 + 4 + 4

 

Hantelpress:

26kgx12 + 4 + 4 + 3 + 3 + 3

 

Nesten failure på siste rep siste sett.

 

Flyes på maskin:

77kgx10 + 4 + 4 + 3 + 3

 

Franskpress:

25.5kgx12 + 4 + 4 + 3 + 4

 

Nedpress (på nedtrekk-maskinen):

35kgx11 + 4 + 3 + 3 + 3 + 3

 

Var veldig tungt, kanskje jeg tok litt for mye, måtte bare teste ut øvelsen.

 

Frontbøy

55kgx10 + 5 + 4 + 4 + 4

 

Rear delts

 

Shrugs

70kg

 

Kommentar: Litt dårlige K-måltider innser jeg, men økten var stort sett ganske bra. God intensitet. Litt dårlig estimering av utmattelse, men men.

 

edit: glemte shrugs

Endret av Chrisbjerk
Lenke til kommentar

Dagens økt 12.01.2010 - Rygg, biceps, bakside lår

 

Markløft:

60kg

70kg

 

80kgx12 + 85kgx5 + 90kgx5 + 100kgx5

 

Nedtrekk:

70kgx12 + 5 + 5 + 5

 

Sittende roing smalt grep:

50kgx12 + 5 + 5 + 5

 

Stangcurls/dragcurls:

27.5kgx12 + 4 + 4 + 4 + 4

 

Rotation curls superstrikt (stående/sittende):

10kgx12 + 4 + 5 + 4 + 5

 

Lårcurls

50kg-55kg

 

Leggpress

70-80kg?

 

Planke + situps

 

Kommentar: Spiste mealtech og greie doseringer med banan til frokost. Neste måltid var fullkornsris med karbonadedeig. Jeg pleier å ha ett av K-måltidene med fullkornsris/havregryn, slightly utenfor advanced concept-skjemaet - men. Tok NO Xplode, nitrofuel, l-huperzine A og div før trening (NO Xplode 30 min før, Nitrofuel + bcaa rett før) og jeg må si jeg har aldri blasta gjennom en økt så heftig som det her. Har en del energi enda.

Lenke til kommentar

Dagens økt 11.01.2010 - Bryst, skuldre, trapz, framside lår, triceps

 

Militærpress:

45kgx11 + 4 + 3 + 3 + 4 + 2

 

Strikt stående/sittende sidehev:

9kgx12 + 5 + 5 + 4

 

Rear delts

 

Hantelpress

28kgx12 + 4 + 4 + 4 + 3

 

Dips

bw+10kgx12 + 7 + 4 + 4

 

(Hjalp en kar på benkpressen, så ble noe lengre pause før første myosett)

 

Flyesmaskin

84kgx8 + ...

 

Franskpress

28kgx10 + 4 + 3 + 3 + 3 + 2

 

Frontbøy

55kgx10 + 4 + 4 + 4 + 4

 

Shrugs

70kg

 

Kommentar: Heftig.

Lenke til kommentar

Dagens økt 15.01.2010 - Rygg, biceps, bakside lår

 

Markløft

85kgx12 + 5 + 5 + 5

 

Nedtrekk:

75kgx10 + 4 + 4 + 4 + 3

 

Smalt grep roing (sittende):

55kgx10 + 4 + 4 + 4 + 3

 

Ez-curls (vanlig/dragcurls):

28kgx12 + 30.5kgx4 + 4 + 4 + 3

 

Rotation curls (stående/sittende):

12kgx12 + 4 + 4 + 4 + 4 + 3

 

Lårcurls

55-60kg

 

Leggpress

 

Kommentar: Veldig god økt, høy intensitet. Markløft var for øvrig veldig lett.

Lenke til kommentar

Angående kroppsvekten, skal oppdatere den fra uke til uke. Jeg vet nå bare at jeg følger retningslinjene til advanced concept men spiser litt mer (føler jeg trenger det for å gaine). Strengt tatt så aner jeg ikke hvor mye jeg kommer til å gå opp, da jeg bare går etter sultfølelse og spiser det som er anbefalt i de ulike næringsemnene per kilo kroppsvekt + litt ekstra.

Endret av Chrisbjerk
Lenke til kommentar
Har du begynt med No-xplode nå? I så fall, hvordan føler du det har påvirket treningen? Og hvor mye veier du nå i forhold til da du startet?

 

Med NO Xplode fikk jeg rett og slett heftig intensitet. Det er jo en god blanding av ulike stimulanter. Styrke, intensitet og fokus ble bedre, men avhengig av at jeg ikke half-assed kostholdet samme dagen. Jeg ble faktisk positivt overrasket over effekten. Om ingrediensene er anabole er en annen sak. Listen er lang der, men arginin er i hvert fall viktig for proteinsyntesen og L-tyrosin for økt velvære etter trening (balanserer dopamin:serotonin). Det er også en potent elektrolytt med vitaminer. Det inneholder koffein, MCT og vincaminekstrakter (vasodilator), glyserol, NAD (elektronbærer) og histidin. Der er også flere "typer" kreatin. Jeg fikk en formidabel edge i hvert fall. Jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe en boks til, da både styrkeøkningen og intensiteten var mer enn nevnbar.

 

Ang. vekten, den ligger faktisk og ulmer rundt det jeg startet på. Greia er at jeg hadde en del mer fett og spinklere overkropp. Nå har jeg årer langs skuldre/mage som vises bl.a. og en del mer muskuløs overkropp, samt bein har kommet seg. Kan garantere dere god fremgang nå og dere skal få se bilder etterhvert. Jeg liker ikke å tenke for mye vekt, men det er en grei pekepinn for progresjonen. Er for øvrig 1.83 m høy.

 

Det jeg gjorde før funket ikke like bra som opplegget nå. Har fått mye hjelp fra war med dette og det er jeg takknemlig for. Før kjørte jeg gjerne HST med et overdrevent kcal-inntak, for lav intensitet og cheating i mange øvelser og var faktisk nærmere 80kg kroppsvekt, men da var fettprosenten mye høyere enn nå og jeg var samtidig mye svakere. (kjørte typisk benk 70kgx5 på kroppsvekt rundt 77, i motsetning til rekorden jeg hadde på 80kgx7 når jeg veide 72-73kg) Mot siste eksamen igjen gikk jeg ned til rett under 70kg pga høyt koffeininntak, kun vedlikeholdstrening og mindre kcalinntak. Heldigvis var proteininntaket høyt så det var stort sett fettprosenten det gikk utover.

 

Myorep, strikt kosthold med H&F og bedre utførelse/teknikk har i hvert fall gitt meg en helt annen fremgang enn jeg hadde før og ting ser ikke ut til å stoppe med det første heller.

Lenke til kommentar

Fett, kjør på. Du får skrive inn om effekten også. Pleier som regel å berike NO xplode med d-ribose og kreatin monohydrat. Smak du har da? Har fruit punch selv. Det er som å drikke godteri.

 

Edit: Skal veie meg i morra, men jeg tok de løftene i signaturen på den kroppsvekten. Veier ikke 73kg nå.

Endret av Chrisbjerk
Lenke til kommentar

Dagens økt 18.01.2010 - Bryst, skuldre, triceps, framside lår, trapz

 

Frontbøy

57,5kgx10 + 5 + 5 + 5

 

Arnoldpress (uten ryggstøtte)

20kgx10 + 4 + 3 + 3 + 3 + 2

 

Sidehev

10kgx10 + 5 + 3 + 4 + 4

 

Hantelpress

30kgx10 + 4 + 4 + 3 + 3 + 2

 

Dips m/smalt grep:

bw+10kgx12 + 4 + 3 + 3 + 4

 

Nedpress på nedtrekkmaskin:

35kgx10 + 40kgx4 + 4 + 4 + 3

 

Pushdowns

 

Shrugs med manualer

30kgx12 + 5 + 7 + 7

 

Kommentar: Litt småuggen form, men pusha meg gjennom. Ikke så mye å si ellers. Arnoldpress uten ryggstøtte er tungt. Nå er det 300 gram kyllingfilet med litt dressing og 2 dL h-melk.

Endret av Chrisbjerk
Lenke til kommentar

Dagens økt 19.01.2010 - Rygg, biceps, bakside lår, legger

 

Kroppsvekt:

12.01.09: 70,0 kg

19.01.09: 70,6 kg

 

Markløft:

100kgx10 + 4 + 3 + 3 + 3 + 2

 

Skulle ta 12 men grepet sviktet på double overhand.

 

Nedtrekk:

75kgx10 + 4 + 3 + 3 + 3 + 2

 

Sittende roing m/smalt grep:

55kgx10 + 5 + 4 + 4 + 4

 

Rettstangcurl/dragcurl:

30kgx10 + 4 + 3 + 3 + 3 + 2

 

Rotation curls

12kg

 

Leggpress

~80kg

 

Sittende lårcurl

60-62kg

 

Mage

 

Kommentar: Ikke verst, men grepet var fucked resten av økta etter markløft.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...