Gå til innhold

Christians treningslogg. Ny runde myorep!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjører en deff nå. Tipper War kommer og banner seg selv ut av forumet nå pga dét. "Din j*** idiot, du må bulke!!" :D

 

Ville ikke miste presstyrken min på deffen nå så jeg trener på der jeg stoppet ca.

 

Dagens

 

Benkpress

70kgx10 (ganske lett) + 4 + 4 + 4

 

Chins

bwx10 + 5 + 5

 

Arnoldpress

18kgx10 + 5 + 10 (litt lengre pause før jeg tok denne, snakka med en kar)

 

Dips

bwx10

 

så en tur på mølla. Nå er det mat.

post-26578-1250785250_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Dagens

 

kjørte meg en økt med intervall, noe som viste seg å være rimelig hardt. Skulle ta 4x4 men stoppet på 4x3.

 

2 min rask gåing

4 min 11 km/t , 5% gradient

2 min rask gåing

4 min 12 km/t, 5% gradient

2 min rask gåing

4 min 12,5 km/t (siste 30 sek var 14), 5% gradient

 

Skulle kanskje holdt meg på 11-11,5.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Kan hive inn noen små oppdateringer. Ble en forhåndsvis kort deff og jeg er på nye runder med myo-rep. Må få si at myo-rep har gitt meg ganske syke økninger og føler meg generelt veldig anabol om dagene. Armer/skuldre har blitt mer vaskulære osv., det er litt artig å se.

 

Her er noen perser jeg har hatt i det siste, kroppsvekten er 72,5 (for 1 uke siden når jeg målte) med fem gram kreatin om dagen:

 

32kg hantelpress for 10 rep (økt 2 kg og holdt samme rep)

Chinups med belte + 5kg for 13 rep (har økt 3 rep her)

24kg arnoldpress for 9 rep (økte fra opprinnelige 5-6 rep, til 8, til 9 som jeg tok sist)

benkpress 70kgx13

 

Har ikke orket og skrevet ned øktene mine, har bare trent, men om folk er interessert i det spesielt så kan jeg gjøre det.

 

edit: kan nevnes at økningene har skjedd på noen uker.

Endret av Chrisbjerk
Lenke til kommentar

Artig at du har sjekket loggen. Kan skrive inn øktene framover. Skal nevnes at jeg ikke er så nazi på å trene det-og-det på planlagte dager. Jeg trener litt mer prioritering nå; mer armer og skuldre, og dropper heller en dag for å få bedre restitusjon. Tror det er viktig å prøve seg fram der, kan ikke si noe negativt om fremgangen der nå. Tror faktisk at den lille ekstra hvilen jeg tillater meg selv har gitt meg en god boost. Blir ikke så mye bilder før jeg synes det er tid for det, må bli større først. :cool:

Hadde vært morsomt og tatt 100kg i benk på <75kg kroppsvekt, men alt til sin tid der, må ha tålmodighet.

Lenke til kommentar

Kan ikke unngå og ikke lese denne loggen. Er så stor fremgang fra post en til 20. Blir litt små inspirert, men er for lat til å trene hele tiden :p

Jeg føler selv at jeg ikke burde være så veldig nazi på treningstider/dager, hvis jeg presser meg og presser meg hele tiden føler jeg personlig (sikkert ikke så mange som føler det slik) at jeg ikke orker og trene neste gang igjen. Men såklart, blir jo ikke store fremgangen.

Kan ikke så mye om trening, Prøver og lese loggen her og skjønne noe om trening, lært endel :D

Glad for at du fortsetter!

Ser frem til mer oppdatering.

Endret av pRemade
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...