Gå til innhold

Team Fortress-oppdatering i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg merket aldri noen lagg.

Du må bare velge riktig server.

 

Utsagn som at det "saug" kan du spare meg for.

Det var ikke så bra som det kunne vært, men det er fikset.

Kost meg mange timer med det spillet :]

 

Åpne google og se på release av TF2 til xbox360 og store problemer med lagg.Hvis du hadde lest sikkelig så hadde du sitt at det var ved release det var snakk om.

 

Jeg hadde spillet en dag før release. Merket ingen lagg.

Kanskje fordi jeg sammen med mange svensker og nordmenn?

Hvis du hadde lest skikkelig så hadde du sett at jeg skrev "jeg merket ingen lagg.".

 

 

Les her for flere som mener det samme som meg: http://www.megagames.com/news/html/console...gproblems.shtml

 

 

 

Description

Masses of Xbox 360 Team Fortress 2 players complained that their 6v6 and 8v8 matches have been rendered unplayable due to unacceptable and unexplainable lags which usually end with a "Connection to host lost" error message.

 

Valve has realized, admitted and fixed the problem. However, unlike PC games, Xbox 360 patches are not immediate. Instead, the patch has to make the rounds through Microsoft's certification process and through the Xbox Live pipes.

 

Valve anticipates the title update will arrive in gamers' hands either sometime this weekend or early next week, but no specific date is available.

 

No networking problems have been identified in the PC version.

 

Endret av JohndoeMAKT
fjernet ufin tale
Lenke til kommentar
hvorfor skulle valve bry seg om dere , tf2 er best på pc, så først pc og deretter om noen måneder kan ps3 kanskje bli oppdatert hvis dem får tid :)

 

Er det mulig? Like før jeg forlater gamer.no for godt, makan til drittposting skal

man lete lenge etter. Hver eneste dag må jeg lese sånt drit.

TF2 er like gøy på 360 og ps3.

 

Edit: Gamespot gir f.eks PC-versjonen og 360-versjonen av The Orange Box samme score. 9.5

 

Du tar feil, TF2 er mest gøy på PC pga PC versjonen gir mulighet for 32 players mens konsoll maks 16 players.

Endret av Unreal_
Lenke til kommentar

Weee, mer TF2 morro. :)

Har aldri hatt sansen for å spille online, liker best å spille single player med story etc. Men med TF2 er det ett untak. Humor, fart, kul grafikk som ser bra ut uten å kreve alt for mye. TF2 er også balansert, selv om jeg "ofte blir frustrert" over respawn-ventetiden når man har tatt repern.

 

Blir nok litt TF2 på søndag for min del grunnet jobb, jobb og atter jobb og kommer nok hjem kun for mat og søvn. Kanskje jeg rekker litt på lørdags kveld.

 

Glede seg i allefall! :D

Lenke til kommentar

Bomber og granater!

Eller egentlig mangel på slike. Hvorfor kan ikke TF2 også komme med granater, det beste med hele TF?

Jeg må forresten som vanlig spamme TF2-trådene med min TF-Classic propaganda. TFC er åtte ganger så festlig som TF2, og det er kun timer siden jeg granatspammet meg rundt på dustbowl på en 32 player server.

 

Steam er også virkelig flott når det kommer til oppdateringer som dette. I andre spill hvor du manuelt må gjøre oppdateringen, gå gjennom lange nedlastings- og installasjonsprosesser eller som med BF, reinnstallere og repatche fire ganger ( :) ) ender jeg ofte opp med å ikke gidde oppgraderingen før jeg virkelig ønsker å spille, men nå bare valgte jeg "Update" og fireogethalvt minutt senere med 1.1 MB/s var alt klart til start.

Lenke til kommentar
Du tar feil, TF2 er mest gøy på PC pga PC versjonen gir mulighet for 32 players mens konsoll maks 16 players.

Måtte humre litt for meg selv nå; "Du tar feil!", det er mer morsomt på PC :wee:

 

TF2 er kanskje det morsomste jeg har spilt online på lenge så en oppdatering er særdeles velkomment! Bare litt trist at man har så mange spill for tiden som man må tråle gjennom at man ikke får tid til å starte på noen av dem :/

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...