Gå til innhold

Når kommer Smash Bros Brawl til europa?


Monsoon

Anbefalte innlegg

Skal skrive mail til Nintendo og klage noe så jævlig. Er så irritert at det nesten klikker for meg.. Hva er vitsen med at det skal være forskjell på amerikanske og europeiske spill og konsoller uansett?

 

Er litt skeptisk til den freeloader saken,men dere som bestiller den må for all del si fra om den virka (:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal skrive mail til Nintendo og klage noe så jævlig. Er så irritert at det nesten klikker for meg.. Hva er vitsen med at det skal være forskjell på amerikanske og europeiske spill og konsoller uansett?

 

Er litt skeptisk til den freeloader saken,men dere som bestiller den må for all del si fra om den virka (:

 

Forresten, AlltidRett, tror Nintendo har fått inn en del klagemail fra frustrerte europeere fra føra! Men det skader ikke med litt mer ;)

Lenke til kommentar
Skal skrive mail til Nintendo og klage noe så jævlig. Er så irritert at det nesten klikker for meg.. Hva er vitsen med at det skal være forskjell på amerikanske og europeiske spill og konsoller uansett?

 

Er litt skeptisk til den freeloader saken,men dere som bestiller den må for all del si fra om den virka (:

 

Forresten, AlltidRett, tror Nintendo har fått inn en del klagemail fra frustrerte europeere fra føra! Men det skader ikke med litt mer ;)

 

Noen som har fått testa freeloaderen nå?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan gi det ut samtidig over hele. Det er sikkert vanvittig mange mennesker i europa som sitter å venter på dette, så hvorfor ikke bare gi det ut. I det minste gi oss en dato.

Kanskje så de skall friste oss. Så når det kommer skjøper alle gamere det :O!

 

Eller kanskje de bare er dritsekker som tenker på penger, selvom de allerede kommer til å tjene millioner på det uansett :o

Lenke til kommentar
er det noen som har bestilt noe fra VG+ før, og vet hvor mye man må betale i toll og slikt?

 

Ja og annbefaler de veldig;)

 

Toll trenger du ikke tenke på, de merker pakken med 20 dollar og toygame, slik at den skal skli igjenom tollen.

 

Det er derimot ca 40 spenn i frakt for hver gjenstand, noe som er litt kjipt om du skal handle flere spill på likt.

Endret av lyon
Lenke til kommentar
Hadde vært utrolig fint om noen kunne gi en raport on FreeLoader funker med en amerikansk versjon av Brawl :)

 

Fant en veldig bra artikkel, med en omfattende FAQ. her

 

Dette er interessant:

 

 

I've just read your post Dwaggie, but I've just got one question. You said that it completely bypasses all updates on the disc, so does that mean I can never update my Wii console after I get this freeloader? Because it'd be a shame to miss out on some of the new features...

 

No, you misunderstand me, it'll just ignore any other-region updates on game disks and such, so it doesn't brick your wii. Does that make more sense? You can update your wii via normal means, and it'll ignore any update loaded onto a game disk, e.g. super paper mario, super smash bros. brawl, etc.

 

 

Så den ignorerer updates på diskene. Og du skal kunne update på vanlig måte, altså over nett. Men hva om Nintendo kommer med en update som gjør at en europeisk Wii ikke kan spille spillet? Vil ikke dette være mulig?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
er det noen som har bestilt noe fra VG+ før, og vet hvor mye man må betale i toll og slikt?

 

Ja og annbefaler de veldig;)

 

Toll trenger du ikke tenke på, de merker pakken med 20 dollar og toygame, slik at den skal skli igjenom tollen.

 

Det er derimot ca 40 spenn i frakt for hver gjenstand, noe som er litt kjipt om du skal handle flere spill på likt.

 

 

Takk ass

høres bra ut:)

da bestiller jeg super smash ass, og en freeloader

Lenke til kommentar
Hadde vært utrolig fint om noen kunne gi en raport on FreeLoader funker med en amerikansk versjon av Brawl :)

 

Fant en veldig bra artikkel, med en omfattende FAQ. her

 

Dette er interessant:

 

 

I've just read your post Dwaggie, but I've just got one question. You said that it completely bypasses all updates on the disc, so does that mean I can never update my Wii console after I get this freeloader? Because it'd be a shame to miss out on some of the new features...

 

No, you misunderstand me, it'll just ignore any other-region updates on game disks and such, so it doesn't brick your wii. Does that make more sense? You can update your wii via normal means, and it'll ignore any update loaded onto a game disk, e.g. super paper mario, super smash bros. brawl, etc.

 

 

Så den ignorerer updates på diskene. Og du skal kunne update på vanlig måte, altså over nett. Men hva om Nintendo kommer med en update som gjør at en europeisk Wii ikke kan spille spillet? Vil ikke dette være mulig?

 

Bør vi bare stole på de som har lagd freeloaderen?

 

There is absolutely nothing stopping you downloading more nintendo updates, but no matter what, Codejunkies believes that this disk cannot be blocked, and if it is, it'll be illegally done by Nintendo.
Lenke til kommentar
er det noen som har bestilt noe fra VG+ før, og vet hvor mye man må betale i toll og slikt?

 

Ja og annbefaler de veldig;)

 

Toll trenger du ikke tenke på, de merker pakken med 20 dollar og toygame, slik at den skal skli igjenom tollen.

 

Det er derimot ca 40 spenn i frakt for hver gjenstand, noe som er litt kjipt om du skal handle flere spill på likt.

 

 

Takk ass

høres bra ut:)

da bestiller jeg super smash ass, og en freeloader

 

Jepp :thumbup:

 

Får håpe det funker da!

Lenke til kommentar
er det noen som har bestilt noe fra VG+ før, og vet hvor mye man må betale i toll og slikt?

 

Ja og annbefaler de veldig;)

 

Toll trenger du ikke tenke på, de merker pakken med 20 dollar og toygame, slik at den skal skli igjenom tollen.

 

Det er derimot ca 40 spenn i frakt for hver gjenstand, noe som er litt kjipt om du skal handle flere spill på likt.

 

 

Takk ass

høres bra ut:)

da bestiller jeg super smash ass, og en freeloader

 

Ja det fristet ekstremt mye, orker ikke ventetiden.

Lenke til kommentar
Blir dårlig med online play med US versionen da dessverre.. Hvis ikke hadde jeg sterkt vurdert det selv. La oss håpe at de plutselig kommer med nyheten om at det er rett rundt hjørnet.

 

US versionen og freeloaderen kosta meg tilsammen 360 kr, kan godt betale det jeg for å spille smash litt tidligere :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...