Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

for store kjønnslepper


Gjest Guest_Kristine_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stå på Kristine :) Du er nok litt paranoid når du tror at man faktisk bryr seg.

 

Med mindre du har muggsopp og faktisk har en fitte, så tror jeg ikke du skal bekymre deg. Som tidligere nevnt, det er bare overfladiske menn som bryr seg. De er heller ikke verdt å samle på.

 

Tror helt ærlig at du egentlig ikke har noen grunn til å bekymre deg. Jeg hadde ikke tenkt over det, ikke brydd meg om det. Er mer enn fornøyd bare jeg har en fitte å holde på med, spiller ingen rolle hvordan den ser ut (ok, til en viss grad).

 

Anyways, lykke til :) Ordner seg sikkert :thumbup:

Lenke til kommentar

Du bør tenke deg om både to og tre ganger før du lar deg operere der nede, Kristine. For det første er det nok veldig vondt etterpå, og du kan kanskje miste en del følelse under samleie, jeg vet ikke. Men snakk med lege om dette. Jeg ville tro at siden det er så mange nerver i kjønnsleppene så vil det ikke være lurt å skjære bort noe.

 

Det gjør da ingenting om kjønnsleppene er lange? Jeg ville ikke brydd meg med det i hvertfall. Bare mer å kose med, mer å slikke! Da synes jeg det er viktigere at jenter barberer seg litt, så jeg slipper å få hår i munnen. :)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Dersom kjønnsleppene ikke er helt enorme, gjør det ikke noe. Men det kan føles ille for unge jenter. Når damer blir eldre derimot, vokser visst kjønnsleppene etter hvert og da er det en god del som tar operasjon, fordi det oppleves som stygt og det kan bli vanskelig å sykle for eksempel... Da er det en god investering med operasjon. Men jeg ville ha ventet med operasjon til det var strengt nødvendig.

Lenke til kommentar
Men det kan føles ille for unge jenter. Når damer blir eldre derimot, vokser visst kjønnsleppene etter hvert...

Før hadde jeg ikke synlige, indre kjønnslepper. Men etter å ha ridd en del år, var det en gang jeg kom hjem fra ridning hvor de da hadde "falt ut" for å si det på den måten. Lurer fremdeles på hvorfor :hmm:

Lenke til kommentar

Til trådstarter:

 

Jeg skal si en liten mannlig "Hemmelighet" til deg: 99% av alle gutter er sjeleglade så lenge de får seg ett nyp, det kan jeg garantere deg. Hvordan du ser ut nedentil har null komma niks å si for de samtlige 99% som nevnt ovenfor, driver du å dater de verste playboyene i byen kan du nok risikere å møte på idioter. Det at du blir usikker pga av dette under akten kan også slå enda mer negativt ut på deg siden gutten kan tro det er noe galt med han. Med andre ord: Vær stolt av deg selv, det er flisespikkeri for oss gutta! :)

Endret av tørriss
Lenke til kommentar

Trådstarter:

Nå er det mange her som har sagt at dette ikke er noe å tenke på, at de alle færreste vil stusse over slike detaljer. Når det er sagt vet vi ikke hvor stort (langt) dette problemet er hos deg så det er vanskelig å snakke om vanlig kontra uvanlig.

Hva jeg tenkte jeg kunne informere om er en TV-serie fra Storbrittania som NRK sendte (i fjor høst?) med navn Pinlige Sykdommer [NRK Nett-TV].

I en av episodene var det ei dame med samme problem som det du nevner og her ble operasjonen fortalt om (og muligens vist, men det husker jeg ikke helt).

Mvh Deluze

Lenke til kommentar
Artig at store indre kjønnslepper er helt OK og noe ingen menn bryr seg om, mens litt kjønnshår fremkaller både oppkast, ereksjonsvikt og avslutning av forhold. Om en skal tro brukerne på dette forumet i hvert fall.

 

Artig er ikke ordet som faller meg inn først. Tragikomisk, kanskje?

Uansett så er det skummelt å legge alt for mye vekt på det mange av guttene her inne sier. Det er lett å være tøff i kjeften når man kan skrive anonymt, og en 15-åring har ikke nødvendigvis alt for bredt perspektiv på livet ennå.

 

Men, men. Folk er folk, og folk må få mene det de vil. Jeg vet i hvert fall at jeg ikke finner det kvinnelig kjønnsorgan vakkert på noen måte, men så er vel naturen lagt opp slik at mannen skal tiltrekkes av det uansett. Ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Vet du hva jeg har akkurat samme problem, men har funnet en løsning. Hver gang du begynner å tenke på det, sett deg ved pc'en, ta på øretelefonene og sett på Zombie av The Pretty Reckless. Den kommer forresten ut på itunes 31. august, så da kan du jo laste den ned til ipoden din. Den sangen handler om å drite i hva andre synes / hva du selv synes. Sett lyden opp på fullt sånn at du ikke klarer å tenkte, fordi lyden er så høy. Etterhvert blir du så vandt til å blåse i det, til slutt klarer du nok å akseptere det. Dessuten er det ikke stygt! Det er noe man må være stolt av, selvom jeg vet det er ... ehm, vanskelig.

:)

Lenke til kommentar
Gjest gjest 80

Hei TS.

 

Jeg var i samme båt som deg. I tenårene dusjet jeg ikke etter gymmen fordi jeg var så flau over kjønnsleppene mine. Det var noe av det ekleste og styggeste jeg visste.

 

Med kjærester har det heldigvis aldri vært noe hinder.

 

Som deg tenkte jeg også at det var synlig med bikini på og holdt bena mine godt samlet til enhver tid...

 

I begynnelsen av 20-årene var det fortsatt pinlig og jeg lurte noen ganger på om operasjon skulle gjøre det bedre.

 

Det kjekke med alder er at man utvikler seg. I dag er jeg 30 år og det bryr meg ikke lengre. De er ikke mindre. Men jeg har godtatt dem. Og jeg har innsett at dette er mye mer vanlig enn jeg trodde. Hadde jeg dusjet med jentene etter gymtimene hadde jeg kanskje skjønt dette for lenge siden.

 

Og ingen kjæreste eller ons har vist noen reaksjon. Menn er glad i underlivene våre slik de er!

 

Jeg håper du på sikt kan få aksept for ditt eget underliv.

 

Og til dere som rister på skuldrene over dette tema: dere vet ikke hva TS egentlig strever med. Det er ikke gjort i en håndvendig å få troen på at dette er et ok utseende. Menn kan slite med små peniser. Damer kan slite med store kjønnslepper.

 

Til dere menn/gutter som sier dette er flott: takk for super tilbakemelding! Håper dette kan løfte TS sin tro på seg selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...