Gå til innhold

Økonomi og IT Ledelse på BI


Axm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

Sette liv i denne tråden igjen!

 

Jeg lurer på å søke økit til høsten og har noen spørsmål.

 

Hvordan er det å jobbe med studiet? Er det mye selvstudium? Jobber man i grupper med innleveringer ol. eller er det bare en slutteksamen? Mye jobb på skolen og/eller mye jobb hjemme?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Sette liv i denne tråden igjen!

 

Jeg lurer på å søke økit til høsten og har noen spørsmål.

 

Hvordan er det å jobbe med studiet? Er det mye selvstudium? Jobber man i grupper med innleveringer ol. eller er det bare en slutteksamen? Mye jobb på skolen og/eller mye jobb hjemme?

 

Det varierer litt avhengig av hvilket trinn du har kommet til. Mange av eksamene er fagoppgaver der man jobber i grupper (opp til 3 personer), da får man av og til utdelt oppgaven i starten av semester og jobber med den gjennom semesteret, og har forelesninger som støtter opp om dette. Hvor mye du gjør hjemme er opp til deg, men er det fagoppgaver blir det jo litt jobbing utenfor skolen. Jeg vil ikke si det er veldig mye selvstudium, man får det viktigste i løpet av forelesninger, også støtter man seg med noe faglitteratur på hjemmeeksamer. Noen fag har også midtsemester-oppgaver du må bestå, men det pleier ikke å være noe særlig problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...