Gå til innhold

LOTRO Problemer plz hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey , jeg kjører Lord of the Rings online på High Quality på et ATI radeon x 1600 series Skjermkort, plutselig etter 1 time så Blir skjermen Svart og jeg må vente litt når maskina er av. så kan jeg skru på den igjen, hva har hendt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ha med varme å gjøre, har hatt noe av de samme problemene med ATI Radeon 9700PRO. Prøv å fjern så mye støv du kan fra vifte/kjøler på skjermkortet, og pass på at ikke støv eller noen komponenter blokkerer luftinntakene på kabinettet.

Skrevet
Det kan ha med varme å gjøre, har hatt noe av de samme problemene med ATI Radeon 9700PRO. Prøv å fjern så mye støv du kan fra vifte/kjøler på skjermkortet, og pass på at ikke støv eller noen komponenter blokkerer luftinntakene på kabinettet.

skal prøve det. takk, Swiffer duster da?

Skrevet

Kan være likegreit å bruke fingrene, bare pass på at du ikke avgir noe statisk elektrisitet når du driver på inni der. De fleste kabinetter er jordet, så det å alltid holde én hånd på metallet i kabinettet kan være en god huskeregel.

Skrevet
Kan være likegreit å bruke fingrene, bare pass på at du ikke avgir noe statisk elektrisitet når du driver på inni der. De fleste kabinetter er jordet, så det å alltid holde én hånd på metallet i kabinettet kan være en god huskeregel.

åssen får jeg bort støvet i vifta da?

Skrevet

om du bare har vifte på skjermkortet og prosessoren, anbefaler jeg deg å kjøpe en vifte som suger luften ut av kabinettet også. gjerne en som blåser inn og.

Dette avgjorde litt over 8 grader mindre på min prosessor (vet ikke med skjermkortet :p)

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet
Anbefaler ikke å blåse i et kabinett forresten ;) Pust = fuktighet...

hvem vet ikke det?

Montolio foreslo å blåse det ut, og for å være på den sikre siden at trådstarter ikke hoster og harker inni kabinettet sitt ville jeg bare påpeke det :) Ikke alle som vet alt uansett vettu ;)

Skrevet (endret)

spør bare her, sjekka på systemrequirementslab.com nå om jeg kunne kjøre LOTRO, alt funket greit utenom 1 ting:

DVD

Minimum: 2x DVD-ROM

You Have: FAIL: Sorry, your computer does not have a DVD-ROM that meets this requirement.

Ok jeg har ikke en DVD leser, vil det si jeg ikke kan installere LOTRO fra CD'ene?

Edit: fikk LOTRO nå nettopp, setter i CD-en, å pcn min vil ikke lese CD-en, for jeg har ikke dvd leser, har ikke mulighet for å kjøpe en dvd leser heller før om 2-3uker, så er det noen annen måte å få installert LOTRO på? noen som har link til en torrent eller noe? dette var kjedelig =\

Endret av acetec
Skrevet
spør bare her, sjekka på systemrequirementslab.com nå om jeg kunne kjøre LOTRO, alt funket greit utenom 1 ting:

DVD

Minimum: 2x DVD-ROM

You Have: FAIL: Sorry, your computer does not have a DVD-ROM that meets this requirement.

Ok jeg har ikke en DVD leser, vil det si jeg ikke kan installere LOTRO fra CD'ene?

Edit: fikk LOTRO nå nettopp, setter i CD-en, å pcn min vil ikke lese CD-en, for jeg har ikke dvd leser, har ikke mulighet for å kjøpe en dvd leser heller før om 2-3uker, så er det noen annen måte å få installert LOTRO på? noen som har link til en torrent eller noe? dette var kjedelig =\

Du kan laste ned klienten fra de offisielle LOTRO sidene og bruke nøkkelen du fikk med spillet.

PS: Angående fuktighet i kabinettet, tull og vas! Kan blåse til du blir blå, skader ikke i det hele tatt. Bare prøv å unngå å spytt! :cool:

Skrevet (endret)

fått fixa div nå.. har installert LOTRO, hva gjør jeg? laster ned book 9 og 10 standalone eller bare continue? hva vil skje om jeg tar continue? vil book 9, 10 og 11 lastes ned da? er forvirret.

Edit: trykket continue, å den er på update game data 3403/8189 vil det si den laster ned alle bøkene?

Endret av acetec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...