Gå til innhold

Gears of War driver problem


Anbefalte innlegg

Jeg har nå prøvd å finne en driver til NVIDIA GeForce Go 7400 skjermkortet mitt for å kjøre GoW.

 

Jeg fant en her: http://www.gamershell.com/download_20694.shtml

 

Problemet er at når jeg skal installere den så står det følgende:

 

"Installeringsprogrammet har oppdaget at operativsystemet som brukes, ikke er Windows Vista [32-bit]. Dette inst.programmet og de tilknyttede driverne er bare beregnet for å kjøre på (WV 32.bit). Installeringen vil bli avsluttet."

 

Greit nok dette, hadde det ikke vært for at jeg faktisk har Windows Vista 32-bit. (Jeg prøvde til og med å installere 64-bit versjonen, men den sa det samme, at jeg ikke har 64-bit og dette stemmer jo).

 

Kan noen fortelle meg hva som er galt, hva jeg evt. kan gjøre eller linke meg til en brukbar driver? Setter pris på all hjelp :)

 

EDIT: Jeg fulgte først instruksjonene som kommer opp når jeg skal kjøre spillet, der det står hvilken driveroppdatering jeg trenger og hvor jeg blir ført til Nvidias hjemmesider.. Der fant jeg imidlertid ikke den riktige driveren, derfor fant jeg ovennevnte driver i stedet.

Endret av maquefort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå prøvd å finne en driver til NVIDIA GeForce Go 7400 skjermkortet mitt for å kjøre GoW.

 

Jeg fant en her: http://www.gamershell.com/download_20694.shtml

 

Problemet er at når jeg skal installere den så står det følgende:

 

"Installeringsprogrammet har oppdaget at operativsystemet som brukes, ikke er Windows Vista [32-bit]. Dette inst.programmet og de tilknyttede driverne er bare beregnet for å kjøre på (WV 32.bit). Installeringen vil bli avsluttet."

 

Greit nok dette, hadde det ikke vært for at jeg faktisk har Windows Vista 32-bit. (Jeg prøvde til og med å installere 64-bit versjonen, men den sa det samme, at jeg ikke har 64-bit og dette stemmer jo).

 

Kan noen fortelle meg hva som er galt, hva jeg evt. kan gjøre eller linke meg til en brukbar driver? Setter pris på all hjelp :)

 

EDIT: Jeg fulgte først instruksjonene som kommer opp når jeg skal kjøre spillet, der det står hvilken driveroppdatering jeg trenger og hvor jeg blir ført til Nvidias hjemmesider.. Der fant jeg imidlertid ikke den riktige driveren, derfor fant jeg ovennevnte driver i stedet.

akkurat samme skjedde med meg. jeg tok å avinstalerte driveren før jeg instalerte den nye, det funka for meg.

Lenke til kommentar

Hvilken 'nye' snakker dere om da? Jeg fant ikke mitt skjermkort på listen på Nvidias nettside, så jeg fikk ikke lastet ned noe derfra..

 

Jeg prøvde å avinstallere driverne og installere den jeg fant på gamershell, men fikk samme meldingen da også. HP sin Nvidia driveroppdatering heter 7.15.10.9815 A, så jeg aner ikke om den er god.

 

 

EDIT: Jeg fant en side hvor alt sto forklart, i tilfelle noen andre lurer på det samme: http://www.laptopvideo2go.com/forum/index....showtopic=14562

 

Lykke til :)

Endret av maquefort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...