Gå til innhold

Flight simulator X (UAC) Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! er det noen som vet hvor jeg slår av UAC på flight simulator x?har prøvd å finne det,men har ikke funnet ut hvor det er,jeg skal laste ned fly,men så må jeg trykke på UAC.

Håper det er noen som leser denne som kan si hvor jeg kan finne det:)

Vær så snill å svar hvis du vet det:)

-mariuzz

Endret av mariuzz
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med og søke på forumet først?

Navn:Slå av UAC

Funksjon:Gjør slik at du kan slå av UAC (User Account Control)

Fremgangsmåte:Start->Kjør->"msconfig". Klikk på "Tools"-TABen og finn "Disable UAC" - merk og klikk "Launch". Restart maskinen.

Skrevet

Fremgangsmåte:Start->Kjør->"msconfig". Klikk på "Tools"-TABen og finn "Disable UAC" - merk og klikk "Launch". Restart maskinen.

På zip fila?eller på prog,eller hvor mener du?

Gjest member-97590
Skrevet

Start->Kjør->"msconfig". Klikk på "Tools"-TABen og finn "Disable UAC" - merk og klikk "Launch". Restart maskinen.

Alts, først må du trykke på Start, på oppgavelinjen din, heilt nede i venstre hjørne.

Så trykker du "Kjør", eller "Run" viss du har engelsk windows. Så kommer det opp et lite vindu, der skriver du inn "msconfig", så regner eg med at du klarer resten selv.

Skrevet

Start->Kjør->"msconfig". Klikk på "Tools"-TABen og finn "Disable UAC" - merk og klikk "Launch". Restart maskinen.

Alts, først må du trykke på Start, på oppgavelinjen din, heilt nede i venstre hjørne.

Så trykker du "Kjør", eller "Run" viss du har engelsk windows. Så kommer det opp et lite vindu, der skriver du inn "msconfig", så regner eg med at du klarer resten selv.

er det noe annet i stede for "Taben" ?sitter fast i "Tools"...

Skrevet (endret)

trykk på startlinjeknappen->skriv msconfig i søkefeltet. Klikk på "Tools"-TABen og finn "Disable UAC" - merk og klikk "Launch". Restart maskinen.

Annen forklaring

Endret av WheelMan
Skrevet
trykk på startlinjeknappen->skriv msconfig i søkefeltet. Klikk på "Tools"-TABen og finn "Disable UAC" - merk og klikk "Launch". Restart maskinen.

Annen forklaring

Jeg fant ut at jeg ikke hadde det på pc`n ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...