AlekXP Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Hei... Stemmer det at druide får mer threat for sine heals enn f.eks en priest eller paladin? Det var egentlig alt jeg lurte på for denne gang. Prøvde å google meg til et svar, men fant egentlig ingenting. Var en dude som sa druide genererer mere threat på sine heals skjønner du
John Keats Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Nei, men paladin får halvparten av de andre healingklassene.
elf_man Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Spilt restodruid i 2.5 år (og enda litt) og kan ikke huske å ha fått aggro via healing. Men druidene har de kraftigste healene i spillet, så du kan spamme deg til aggro, men med litt trening skulle det gå ganske greit. 95% av all healing jeg gjør er gjennom Lifebloom, og det er umulig å dra aggro med LB.
Christeven Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Spilt restodruid i 2.5 år (og enda litt) og kan ikke huske å ha fått aggro via healing. oj.. det er godt gjort..
Kiruk Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Kanskje en liten overdrivelse. Det druids mangler i forhold til priests er fade (aggro reduction). Men etter du får litt +healing så gjør lifebloom underverker og du slipper å bruke andre spells som generer mer aggro.
elf_man Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Kanskje en liten overdrivelse. Det druids mangler i forhold til priests er fade (aggro reduction). Men etter du får litt +healing så gjør lifebloom underverker og du slipper å bruke andre spells som generer mer aggro. Jeg har 2052 +heal unbuffed; så for meg er dette absolutt ikke en overdrivelse.
Christeven Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Kanskje en liten overdrivelse. Det druids mangler i forhold til priests er fade (aggro reduction). Men etter du får litt +healing så gjør lifebloom underverker og du slipper å bruke andre spells som generer mer aggro. Jeg har 2052 +heal unbuffed; så for meg er dette absolutt ikke en overdrivelse. det var vel ang aggro. Om det er sant er du den eneste druiden som aldri har fått aggro ved heals..
elf_man Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 det var vel ang aggro. Om det er sant er du den eneste druiden som aldri har fått aggro ved heals.. Haha, mennesker som deg får meg alltid til å dra på smilebåndet. Tror du virkelig at bare fordi du ikke får til noe, så er det umulig for alle andre? Nå skal jeg være veldig stereotypisk her: learn2play!
nagina Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 det var vel ang aggro. Om det er sant er du den eneste druiden som aldri har fått aggro ved heals.. Haha, mennesker som deg får meg alltid til å dra på smilebåndet. Tror du virkelig at bare fordi du ikke får til noe, så er det umulig for alle andre? Nå skal jeg være veldig stereotypisk her: learn2play! Vis druiden din da, er den så imba? Kanskje denne som du sier "l2p" lærer noe ved å se på din armory karakter.
Christeven Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 (endret) det var vel ang aggro. Om det er sant er du den eneste druiden som aldri har fått aggro ved heals.. Haha, mennesker som deg får meg alltid til å dra på smilebåndet. Tror du virkelig at bare fordi du ikke får til noe, så er det umulig for alle andre? Nå skal jeg være veldig stereotypisk her: learn2play! okay.. greit. Da er du den eneste healeren jeg noengang har vært borti som aldri har fått aggro fra healing.. Edit: Selv den beste healeren kan få aggro ved healing om tanken ikke gjør jobben sin, wiper etc.. Så å få aggro ved healing betyr ikke i det hele tatt at du nødvendigvis ikke er en god healer, som du antyder. Så at noen aldri har fått aggro i en instance, raid eller questing med andre tar jeg med en stor bøtte salt.. Endret 9. februar 2008 av Christeven
elf_man Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 (endret) okay.. greit. Da er du den eneste healeren jeg noengang har vært borti som aldri har fått aggro fra healing.. Herregud, er du HELT tett i pappen? Seff har jeg fått healingaggro hvis jeg har spilt solo, men det er vel ikke DET som betyr noe? Og du har tydligvis ikke vært borti så mange mennesker, siden du har et så ensidig intrykk av noe... Ser du redigerte innlegget ditt, dette blir like sakelig: Hvis moren din hadde hatt penis, ville hun da vært din far...? Jeg er ferdig med dette. Endret 9. februar 2008 av elf_man
nagina Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Fått aggro ved å heale seg selv i solo gaming? lolz
Christeven Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 (endret) okay.. greit. Da er du den eneste healeren jeg noengang har vært borti som aldri har fått aggro fra healing.. Herregud, er du HELT tett i pappen? Seff har jeg fått healingaggro hvis jeg har spilt solo, men det er vel ikke DET som betyr noe? Og du har tydligvis ikke vært borti så mange mennesker, siden du har et så ensidig intrykk av noe... Ser du redigerte innlegget ditt, dette blir like sakelig: Hvis moren din hadde hatt penis, ville hun da vært din far...? Jeg er ferdig med dette. Hva? dette er det mest useriøse innlegget jeg har lest på lenge. Jeg skrev heller ALDRI aggro ved solo spilling. Men du er tydligvis verdens beste healer og har aldri vært healer i en dårlig gruppe og fått aggro. Gratulerer du er verdens beste healer! /applaus. viste heller ikke at det var usakelig å redigere et innlegg ved å adde noe.. men men.. du vet vel best. Endret 9. februar 2008 av Christeven
elf_man Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 okay.. greit. Da er du den eneste healeren jeg noengang har vært borti som aldri har fått aggro fra healing.. Herregud, er du HELT tett i pappen? Seff har jeg fått healingaggro hvis jeg har spilt solo, men det er vel ikke DET som betyr noe? Og du har tydligvis ikke vært borti så mange mennesker, siden du har et så ensidig intrykk av noe... Ser du redigerte innlegget ditt, dette blir like sakelig: Hvis moren din hadde hatt penis, ville hun da vært din far...? Jeg er ferdig med dette. Hva? dette er det mest useriøse innlegget jeg har lest på lenge. Jag skrev heller ALDRI aggro ved solo spilling. Men du er tydligvis verdens beste healer og har aldri vært healer i en dårlig gruppe og fått aggro. Gratulerer du er verdens beste healer! /applaus. viste heller ikke at det var usakelig å redigere et innlegg ved å adde noe.. men men.. du vet vel best. Nei, men du er jo helt umulig å forklare ting til. Virker som om du enten er litt evneveik eller at du med vilje velger å ikke forstå. Hvis tanken mister aggro pga han ikke vet hva han driver med, så er da dette for pokker ikke min feil, og kan da ikke kalles healingaggro? Healingaggro = jeg spammer så mye at mobs angriper meg isteden for tanken.
nagina Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Så eid, stakkars fyrn ble pwnd hardt nå, haha...
elf_man Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Så eid, stakkars fyrn ble pwnd hardt nå, haha... Åja, nå ble jeg "eid" og "pwnd" hard, tror jeg må gi meg, legge meg inn på oppdøl og aldri se dagens lys igjen...
Christeven Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Herregud, er du HELT tett i pappen? Seff har jeg fått healingaggro hvis jeg har spilt solo, men det er vel ikke DET som betyr noe? Og du har tydligvis ikke vært borti så mange mennesker, siden du har et så ensidig intrykk av noe... Ser du redigerte innlegget ditt, dette blir like sakelig: Hvis moren din hadde hatt penis, ville hun da vært din far...? Jeg er ferdig med dette. Spilt restodruid i 2.5 år (og enda litt) og kan ikke huske å ha fått aggro via healing. Men druidene har de kraftigste healene i spillet, så du kan spamme deg til aggro, men med litt trening skulle det gå ganske greit. 95% av all healing jeg gjør er gjennom Lifebloom, og det er umulig å dra aggro med LB. Haha, mennesker som deg får meg alltid til å dra på smilebåndet. Tror du virkelig at bare fordi du ikke får til noe, så er det umulig for alle andre? Nå skal jeg være veldig stereotypisk her: learn2play! Om dette er måten du forklarer meg om healingaggro, er det ikke akkurat en veldig god forklaring Nei, men du er jo helt umulig å forklare ting til. Virker som om du enten er litt evneveik eller at du med vilje velger å ikke forstå. Hvis tanken mister aggro pga han ikke vet hva han driver med, så er da dette for pokker ikke min feil, og kan da ikke kalles healingaggro? Healingaggro = jeg spammer så mye at mobs angriper meg isteden for tanken. Om man får aggro pga healing er det aggro fra healing. Om en tank ikke er god og mister aggro siden du healer er det vel ingen tvil om at det er healingaggro? På samme måte som en som dpsèr for mye. Det er et mulitplayer spill, der man avhenger av andre. Så selv om ikke du nødvendigvis gjorde noe feil, er det like mye aggro allikevel. Å si du aldri har fått aggro siden du mener det ikke er din feil at du har fått det er vel litt for enkelt å si, er det det ikke? Endret 9. februar 2008 av Christeven
Skurupu Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Eneste gang jeg kan husker at en druid i guilden har fått healing aggro er way back i SSC, da han hadde hots oppe under phase shift på Hydross. Endret 9. februar 2008 av Skurupu
Stoop kid Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Leste feil. Endret 9. februar 2008 av Quicko
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå