Gå til innhold

PS3 Spill anbefaling


Megaknut

Anbefalte innlegg

Heisann! nettop fått min ps3.

Følgte med TOny Hawk P8 på kjøpet og må si meg rimelig skuffet.

Lastet ned SKATE demo og det er et definivt kjøp rimelig snart.

 

Noen som kunne gitt meg en anbefaling på et annet spill?

Ikke noe "fps/tradisjonelle PC" spill her i gården.

Assasins creed, burnout, PES08, Beowulf og blazing angels er uaktuelle.

 

Noen som har noen bra tips til et virkelig BRA(!) spill?

hvorfor?

 

takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

call of duty 4 er bra! brukt en del timer der ja... ellers så er vell uncharted,assassins creed og ratchet and clank også bra... men må innrømmet at jeg syns at nå med next gen konsoller er det litt nedtur med spill uten ordentlig online system for da er det ikke en dritt og gjøre når du har mekket dem, (eks. uncharted) bortsett fra GTA osv da:)

Lenke til kommentar

cod4 går vel under tradisjonelle skytespill/fps/pcspill.

Assasins creed skrev jeg var uaktuelt.(får skaffet det snart)

 

Noen som kan fortelle meg litt om uncharted? har hørt det er veldig kort? noen "finesser" som gjør det litt utover det vanlige eventyrspillet? hva går gameplayet hovedsaklig ut på? fri verden?

Lenke til kommentar

Skate er det beste skatespillet/sportspillet ute akkurat nå syns jeg.

Call Of Duty er vel det beste spillet så langt, du kan jo bruke opp til 17 dager på online delen [ i timer ] pluss en del tid med selve spillet Istedenfor PES ville jeg valgt Fifa08 men det er jo alt etter smak og behag..

Så har jo warhawk som er nokså billig og et bra spill hvis du liker den typen spill.

Uncharted er vel også blandt de beste spillene nå for tiden.. Fet grafikk og god story;)

Også kommer det jo ut masse spill som...Battlefield: Bad Company, GTA IV, LittleBigPlanet, Rainbow 6 2 etc...

Lenke til kommentar
Call Of Duty er vel det beste spillet så langt, du kan jo bruke opp til 17 dager på online delen [ i timer ]
Og da sier det stopp? Jeg som trodde du kunne spille evig.
Så har jo warhawk som er nokså billig og et bra spill hvis du liker den typen spill.
Kan skrive under på det. 250(?) kroner for en bra online-opplevelse. Hender ofte jeg bare fyrer det opp når jeg er inne på XMB og loker.
Uncharted er vel også blandt de beste spillene nå for tiden.. Fet grafikk og god story;)

Beste spillet jeg har spilt denne generasjonen og det er mange som deler mine meninger.

Lenke til kommentar
Call Of Duty er vel det beste spillet så langt, du kan jo bruke opp til 17 dager på online delen [ i timer ]

Og da sier det stopp? Jeg som trodde du kunne spille evig.

 

Regner med MST mente at du bruker 17 dager på å komme deg til høyeste level (Altså at du ikke kan "utrette" mer). Men du kan jo såklart spille så lenge du orker

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar

Mine anbefalinger:

 

Skyting/plattform - Uncharted, Ratchet & Clank

Adventure - Folklore (sært og langtekkelig - prøv demoen før du kjøper)

WRPG - Oblivion

PSN-spill - PixelJunk Monsters, Super Stardust, Tekken 5 DR

 

Mest av alt anbefaler jeg Uncarted. Du har rett i at det er kort, men kvalitet over kvantitet. Kampsystemet er veldig underholdende, historien og måten den fortelles på er kul, og teknisk er det intet annet enn et mesterverk med fantastisk grafikk til tross for at du verken støter på loading eller installasjon.

Lenke til kommentar

Hvis du vil oppleve skikkelig heftig on-line-action er Warhawk definitivt noe du bør sjekke ut. Jeg har spilt over 50 timer i dette spillet og er ikke i nærheten av å gå lei enda.

Uncharted er en selvfølge.

 

Ghost Recon Advanced Warfighter 2 og Oblivion er også utrolig bra.

Lenke til kommentar

Last ned og prøv demoer av Ratchet & Clank og Uncharted så ser du fort om det er noe for deg (begge virker veldig bra men er bare ikke min type spill). Kikk på andre demoer også, der er vel en del flere hvis du lager konto på US PSN. Selv spiller jeg mest Burnout Paradise (heftig bilkjøring) og High Velocity Bowling (kjøpt fra PSN) akkurat nå.

 

--

Luggage

Lenke til kommentar
Warhawk, et fly spill?

 

 

Jeg vil heller si krigsspill. Selv om det som henky sier er sentrert rundt Warhawk-jagerne, trenger du nesten ikke fly i det hele tatt.

Du velger selv hvilken del av slaget du skal delta i. Du kan som nevnt velge mellom bil,tank, fly, til fots eller du kan bemanne at "turret" der du enten skyter med vanlig kanoner eller varmesøkende raketter.

Denne valgfriheten er noe av det som gjør dette spillet så kult. Hvis du f.eks blir lei av å fly rundt i warhawken og bli skutt ned hele tiden av folk med ekstreme skills, kan du bare hoppe opp i et turret og skyte dem ned. Selve spillet er delt inn i fire forskjellige moduser. Capture the flag, Death match, Team death match og Zones der det gjelder å erobre og forsvare territorier.

Vel verdt de ca 260 kronene det koster på PSN.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...