Gå til innhold

PS3 Spill anbefaling


Megaknut

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oi det så da bra ut, sa noen 250kr? 399 er billigest på prisguiden, billigere på onlinestore+

Hvis du kjøper det i vanlig butikk koster det +- 300-400kr. Men da får du med et Bluetooth-Headset.

På Playstation Store koster det mindre, men der får du kun spillet.

Jeg lastet det ned fra PS Store fordi jeg allerede hadde et Playstation Eye som jeg bruker som mic.

Lenke til kommentar

Jeg har noen spill jeg kan anbefale deg i alle fall. Nå har jeg ikke annet enn skumlest gjennom tråden her, men jeg kommer med anbefalingene mine likevel.

 

- Motorstorm. De fleste har det, jeg hadde det ikke før inntil nylig. Underholdende bilspill. Du har sikkert prøvd det før.

- Uncharted: Drake's Fortune. Definitivt det beste spillet jeg har spilt på Playstation 3 hittil

- WWE SmackDown vs. RAW 2008. Wrestling. Liker du store menn i små truser er dette spillet for deg. Kjempeunderholdning sammen med venner i enkelte av modusene! Et godt alternativ til de vanlige slåssespillene.

Lenke til kommentar
Oi det så da bra ut, sa noen 250kr? 399 er billigest på prisguiden, billigere på onlinestore+

Hvis du kjøper det i vanlig butikk koster det +- 300-400kr. Men da får du med et Bluetooth-Headset.

På Playstation Store koster det mindre, men der får du kun spillet.

Jeg lastet det ned fra PS Store fordi jeg allerede hadde et Playstation Eye som jeg bruker som mic.

 

Takk til deg og unskyld til alle andre for at jeg sporer av topic. Men i hvor stor grad har man bruk for mic i det spillet eller andre forøvrig? Ser for meg at random public osv så blir det bare mas, det jeg erfarte i min tid som cs player iaffal. Jeg er dessverre den eneste i venne gjengen som har PS3 også.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Du trenger egentlig ikke bruke micen i det hele tatt. Men det kan være greit å rope etter support når man har stjålet flagget til motstanderne i "Capture the Flag" osv.

Jeg holder som regel kjeft :)

 

Enig i at man bør begrense bruken av mic når man spiller public. Er greit når man trenger desperat hjelp ved et flagg eller noe sånt, men er utrolig lei av å høre "OH MY F****** GOD!" fra prepubertale skrikhalser :p

 

Noe jeg håper veldig på at skal komme i den nye patchen er muligheten for å mute enkeltspillere.. Ny patch kommer visstnok denne uka. Se annen tråd på dette forumet for mer info/diskusjon

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar

GT5 Prologue er jo rett rundt hjørnet.

Regner ikke med at det er nødvendig å forklare hvorfor det bør skaffes.

 

Motorstorm - Husk å laste ned Patcher og ekstramateriale

(Noen av de ekstra banene og kjøretøyene koster en symbolsk sum)

Rå moro i små doser om gangen, samt mulighet til å spille Eliminator

online. Også varmer du samtidig opp til 2'eren.

 

Devil May Cry 4 er rimelig ferskt.

Dersom du liker spill av typen "God of War" bør du skaffe dette.

 

Ninja Gaiden Sigma (dersom du ikke allerede har spilt det på Xbox)

Nådeløst utfordrene, men unektelig gøy.

Endret av Britallica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...