Gå til innhold

har driti meg ut, treng ein bra løgn


Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Historien om at noen har rappet passordet ditt (som du hadde nedskrevet på en lapp i nærheten av PC-en, noe du angrer på og aldri skal gjøre igjen, så klart) og brukt dette til å sende tullemail til læreren din, er kanskje den mest vanntette så langt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Beste hadde jo naturligvis vært hvis lærern ikke skjønte at det var en feil, og så leste den opp foran klassen... In that case... BURNED!!!

det skjer aldreg, brevet eg skreiv var på engelsk, medan dette var eit norskessay om språkets utvikling. sjølv om eg veit det ikkje skjer, så vert eg litt uroleg når eg les sånnt. eg har allereie dei verste scenariane i hovudet mitt om kva som kan skjer... :(

 

Haha hvorfor tør du ikke innrømme at du er fan av en kjendis? Grovt innhold kan jeg tenke meg :D

Jeg er for eksempel fan av Jessica Alba, Scarlett Johansson, Adriana Lima.....

Hvem det gjelder kan du vel si?

 

EDIT

hadde det berre vert ein av dei eg hadde skrivd til ja, så hadde det ikkje våre så gale....

 

Historien om at noen har rappet passordet ditt (som du hadde nedskrevet på en lapp i nærheten av PC-en, noe du angrer på og aldri skal gjøre igjen, så klart) og brukt dette til å sende tullemail til læreren din, er kanskje den mest vanntette så langt?

jo, eg trur eg skal gå for den. men berre dersom ho seier noke........ eg håpar nesten ho seier noke for då får eg bortforklart det

 

Loveless: Jo problemet er at eg vil ikkje at læraren skal tru eg er ein sånn raring!!! og tru meg, viss ho les det brevet og trur det er eg som har skrivd det, så trur ho verkeleg at eg er det.

 

men eg trur eg skal late som eg ikkje har skrive det, og viss ho spør skal eg late som det er noken som har kome seg inn på min mail og kødda. bere ho ikkje kjenner igjen skrivemåten min ogsån, heldigvis var dete på engelsk.

Du som ikke gjør lekser fordi du mener det er tøv og tull, hvorfor denne panikken for at læreren din skal bry seg om hva du mener om deg? Kan det hende at vårt lille forumtroll faktisk bryr seg om sine karakterer? :wee:

Eg likar norsk når eg kan skrive på nynorsk, og det er det einaste faget eg får god karakter i, så ikkje at du har noke med det men eg pleiar alltid å levere inn norskoppgåver når eg orkar ;)

og grunen til at eg bryr meg om kva læraren tykkjer er fordi eg er eit menneskje som tykkjer det er flaut viss ein lærar les eit personleg brev til ein kjendis (som det er ganske flaut at ein 17åring er fan av). Det fårstår du vel? eg er ganske sikker på du hadde syntest det var ganske pinsamt sjølve ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Celine Dion ? okei, skal bare legge meg ned på gulvet å flire litt, brb.

 

fra spøk til revolver, si at du er fan av henne og sendte et fan brev til henne, eller at du gikk fra pcn på et lan og kompisene dine overdreiv litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...