Gå til innhold

bilkrasj spill til pc!.

Anbefalte innlegg

Skrevet

God kvled folkens.

Jeg har alltid digga up to date bilkrasj spill, og det er ikke så lett når man eier en pc.

jeg digger burnout spillene, de bare helt rå, men selfølgelig skal EA games skuffe meg og bare lage dem til xbox og playstation!

jeg har alltid vært en pc kar og jeg gidder ikke kjøpe en xbox eller PS! (har ikke råd heller)

vet noen om et bilkrasj spill som er kule og er til pc?

jeg vet om flatout 2, og det er kult, men nooen flere????

crashday har litt skuffende krajse motor synes jeg, flat outs er drit kul, men når jeg går lei???? please trenger litt hjelp her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg e akkurat samme type. Har alltid drømt om et pc-spill med real time skader og noen voldsomme kræsj, men så vidt eg vet, så fins det ingen til pc som kun fokuserer på det. Man har som -sparks- sier Destruction Derby serien, men det e gammelt og man får nok ikkje tak i det i dag. Dei eineste spillene til pc med noen lunde bra kræsjing og skader e 1nsane(har egen kræsjmodus)og carmageddon 2 (visst man laster ned bilmods). Spill som Steel of Haste og Carmageddon 4 var planlagt, men e blitt skrinlagt så lenge.

Skrevet

jaja.

Men la oss i det minste trøste oss med at flatout 2 eksisterer.

er ikke lei det enna!

la oss hoste opp noen fete personlige flatout 2 filmer og bilder??

ps: bra pc spill filme program "Fraps"

Skrevet

Burnout serien skal ha en del bilkrasj greier. Syns å huske at Burnout 2 tilogmed hadde en egen crash-mode, hvor det var om å gjøre å lage mest mulig ødeleggelse.

Skrevet

Burnout Paradise, Har vel noen av de vakreste kræsjene som er, vet ikke om det kommer til pc, men der er det totalvrak, med knusing av alt som er, og en mode som heter showtime, der er det om å gjøre å kræsje så mange biler di klarer..

Skrevet (endret)
Burnout Paradise, Har vel noen av de vakreste kræsjene som er, vet ikke om det kommer til pc, men der er det totalvrak, med knusing av alt som er, og en mode som heter showtime, der er det om å gjøre å kræsje så mange biler di klarer..

Siden ingen foregående burnout spill har kommet til pc så er nok det litt for mye å håpe på :hmm:

Endret av -sparks-
Skrevet (endret)

1nsane

insane-screenshot.jpg

Burnout serien skal ha en del bilkrasj greier. Syns å huske at Burnout 2 tilogmed hadde en egen crash-mode, hvor det var om å gjøre å lage mest mulig ødeleggelse.

Øøøh.. Søk: 'Burnout Revenge' på google,

det er noe annet en det gamle burnout 2.

Endret av Bennythen00b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...