Gå til innhold

Pirates of the Burning Sea - Noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For en elendig grafikk..!

Eeeeehm, eller kanskje ikke. For å være et mmorpg har dette spillet mer enn god nok grafikk. Faktisk synes jeg båtene ser utrolig fine ut, for ikke å snakke om at karakter-modellene er relativt detaljerte. Ser ikke helt hva som er så dårlig med grafikken.

Skrevet

Pen grafikk på sjøen og på skipene, seildelen er veldig pen. Karakteranimasjonene er stakkato til tusen, og art design på land grenser mot det tragiske.

Det er bare en av de mange tingene som gjør at landdelen av spillet trekker det ned i, uh... Bermudatriangelet?

Skrevet

Enig. Land-delen i PotBS er tragisk til de grader. Eller var hvertfall det i closed beta. På grunn av de tragiske landoppdragene og dårlige land-designet orket jeg ikke å kjøpe fullversjonen.

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Det begynner å bli en stund siden spillet kom ut nå. Noen her som kan si litt mer om det? Blitt noen forbedringer på de svake punktene, og er dette spillet verdt den månedlige prisen? Har ikke hørt noe særlig om spillet på en stund. :)

Skrevet
Det begynner å bli en stund siden spillet kom ut nå. Noen her som kan si litt mer om det? Blitt noen forbedringer på de svake punktene, og er dette spillet verdt den månedlige prisen? Har ikke hørt noe særlig om spillet på en stund. :)

lurer på litt av det samme selv. er det mulig å prøve dette spillet uten/før kjøpe det?

• 1 måned senere...
Skrevet

Kjøpte akkurat spillet, og er veldig spent.

Som postene over meg spør om - noen som kan si noe om spillet har forbedret seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...