Gå til innhold

500 gig til 499,- på elkjop.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dritt, jeg la den i handlekurven når den kostet 499,- nå sto det 699... Føkk.. Hadde jeg bare betalt tidligere i dag når jeg gikk inn på den.

 

Bra frekt ja, driver å forandrer priser på kunders varer som de allerede har lagt i handlekurven sin. Skulle tatt seg ut hvis dette skjedde i en vanlig butikk. De ansatte løp rundt med prisemaskiner og prisa opp varene du allerede hadde i kurven ;p

Lenke til kommentar

Elkjip ?

 

Ukens tilbud

Gyldig fra fredag 01. Februar til fredag 08. Februar. Disse tilbudene gjelder kun på internett og ikke i butikk.

 

Prisen som står oppgitt nå, er en annen en den som stod oppgitt tidligere i dag, :thumbdown:

var den feilpriset eller solgte de for mange... ?

 

Er det noen som kan fortelle hva normal pris på denne er hos Elkjøps nettbutikk ?

(hvis jeg ikke husker feil, er det noen av de ansatte i kjeden som "vanker" her på forumet :) )

Lenke til kommentar
Denne er på kampanje i de fysiske butikkene til 799, så jeg fikk ganske hakaslepp da jeg så billig på nett. Tipper det var noen som bomma på 7 tallet og traff 4 tallet...

 

Elkjøp "vanker"

 

Numpaden er skummel av og til. Men det er nok ikke problemet, siden de har endret det til 699. Det er ikke like lett å treffe feil på de to tallene.

 

3-7 dager så er det her. Håper jeg virkelig får min.

Lenke til kommentar

Du skal få en mail med sporingssnummeret og takk for handelen. Det tok ca 2 dager før jeg fikk det sist.

 

Edit: Jeg sjekket mine ordre hos Elkjøp, og der hadde den jaggu fått sporingsnummer og status sendt. Rimelig fornøyd med handelen her nå, og Elkjøp som oppfyller forpliktelsene sine.

Endret av BennyXNO
Lenke til kommentar

hmm, fikk først en ordrebekreftelse og har nå fått en kvittering. Vil det si at den er på vei ?

 

Og til tross for den 1 per kunde saken så fikk jeg gjennom en bestilling på 5 stykker (flere i klassen som deler på frakta).

Dette var før den gikk opp i pris og jeg la ikke merke til den 1 per kunde begrensingen før senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...