Gå til innhold

hvordan bruke Quest helper ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, akkuratt begynt å spille warcraft jeg. surrer litt med hvor jeg skal noen ganger for å si det mildt(gullfisk brain). tenkte jeg skulle bruke noen addones så det ikke tok så lang tid. så har lastet ned quest helper. men hvordan får jeg brukt denne, hvor skal jeg legge filene,var jo ikke noe program å starte når jeg lasted det ned,.

forsten en veldig bra spill, trodde ikke det var noe for meg jeg, men der tok jeg veldig feil:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pakk ut filene og legg dem i folder:

Warcraft/Interface/addons Sistnevnte er mappa der du skal legge addonet.

Lykke til videre.

Edit: Addonet skal om det er lagt inn i riktig mappe være klart til bruk, når du starter wow for første gang etter det ble lagt til. (Addons mappen i wow directory)

Endret av Ashvan
Skrevet

takker for svar, da vet jeg hvor jeg skal legge den, . da skal jeg gjøre det når jeg har kommer hjem, Lightheadedog Cartographe er det bedre å bruke? kommer ikke alle karta til syne da? vil ikke at det skal bli for lett?

Skrevet

Jo, det er riktig det. Siden du beskrev at du er en ny spiller, ville jeg ikke anbefalle deg å bruke noe som kan gjøre din første opplevelse i wow fort monoton og kjedelig.

Nyt spillet. :thumbup:

Skrevet

ja vil ikke at det skal bli kjedelig, , gleder meg til å komme meg hjem igjen:) . har veldig lyst til å begynne på nytt med en bedre karakter også, skulle bare "prøve" det litt så lagde en fyr veldig kjapp, han ser ut som en dust!! og vært en annen klasse en warrior har jeg tenkt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...