Gå til innhold

Bruk mobilen som trådløs ruter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei Edge holder så absolutt ikke for aktiv bruk av internett...

Jo, det gjør det. Jeg har aldri brukt internett på mobilen mer aktivt siden jeg fikk meg iPhone, og det handler om _HVORDAN_ man bruker internett, ikke hastigheten på bæreren. Nettleseren på iPhone/iPod Touch f.eks. -- så grusomt mye raskere enn de man finner i Windows Mobile, S60 eller UIQ.

Det er mulig at "aktiv bruk" er en relativ term, men kun browser-bruk er i min mening ikke "aktiv bruk". Med aktiv bruk så mener jeg nettradio (min. 128kbit/s) og nettvideo (min. 300kbit/s for å være sebart). Og med nettvideo så sprekker edge med en gang. Og egentlig 3G også. Å slippe en "telefon" som iPhone uten et høyhastighets-nett i 2007 er helt bak mål. Og derfor regner jeg iPhone bare som en iPod Touch med ringe og meldingsmuligheter...

 

Som sagt. Gi meg en åpen iPhone med HSDPA så skal jeg vurdere å endre oppfatningen min :)

 

-C-

Lenke til kommentar

Okay, som jeg har forstått så er det mulig å koble seg til via dette programet å bruke 3g nettet, men når jeg kobler til laptopen så får jeg lett koblet til det tråløse, MEN jeg får ikke kommet meg på internett, telefonen står tilkoblet til 3g nettet ser jeg... får bare opp dette i browseren når jeg prøver å gå inn på en side:

 

JoikuSpot debug

Additional data:

Resolve failed

 

noen som har peiling på dette? er det noe man må konfigurere?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...