Gå til innhold

hjelp til å lage cs 1.6 server

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

skal lage en cs 1.6 server

bruker amxmodx

mods den har gungame deathmatch

det jeg trenger hjelp til er map vote, rank(lurte på hlstatsx) og forslag til nyttige plugins

Endret av robin1379
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Ja? Trykk videre.. Les guidene.. Hva mer behøver du?

I "Problemer med CS(:S)"-tråden ser du at det er en guide for SourceMod. Alt om SM leser du der.

Quoter et svar til Jooakim fra denne tråden (Som du hadde sett om du hadde brukt søk-funktionen ;))

=================QUOTE===================

[standardsvar]

Hei!

I min oversikt over guider finner du både AMX-guide (for HL1-motoren (CS, CZ osv.)) og SourceMod-guide (for HL2-motoren (CS:S, HL2:DM, TF2 osv.)). Du må installere en av disse for å kunne legge inn tilleggsplugins. Trykk her (AMX|SM) og her ( AMX|SM) for å lese hvordan du legger til en slik plugin. Om du ikke skal bruke den pluginen jeg skrev om i eksempelet, går du inn på pluginoversikten (AMX|SM) for å finne den pluginen du er ute etter.

Joakim. :)

Du må da huske å lese SourceMod-guiden, og ikke AMX-guiden. :-)

=================QUOTE===================

Lykke til.

EDIT: La den ikke i en ordentlig quote da man ikke kan se linkene like godt.

Endret av Slettet-3t93k9
Skrevet
Ja? Trykk videre.. Les guidene.. Hva mer behøver du?

I "Problemer med CS(:S)"-tråden ser du at det er en guide for SourceMod. Alt om SM leser du der.

Quoter et svar til Jooakim fra denne tråden (Som du hadde sett om du hadde brukt søk-funktionen ;))

[standardsvar]

Hei!

I min oversikt over guider finner du både AMX-guide (for HL1-motoren (CS, CZ osv.)) og SourceMod-guide (for HL2-motoren (CS:S, HL2:DM, TF2 osv.)). Du må installere en av disse for å kunne legge inn tilleggsplugins. Trykk her (AMX|SM) og her ( AMX|SM) for å lese hvordan du legger til en slik plugin. Om du ikke skal bruke den pluginen jeg skrev om i eksempelet, går du inn på pluginoversikten (AMX|SM) for å finne den pluginen du er ute etter.

Joakim. :)

Du må da huske å lese SourceMod-guiden, og ikke AMX-guiden. :-)

Lykke til.

vet om guiden til sm. har allerede kikka på den

trenger hjelp til valg av os osv

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Nr1: Ikke quote alt som blir sagt.

Nr2: "trenger også hjelp til å få til gg dm og map vote osv "

Om du vil ha hjelp - utdyp spørsmålene og ikke si "osv" .. Det sier oss ingen ting. Jeg har gitt deg nok av info til serveroppsett.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Linux / ubuntu gir deg mer frihet.

Windows: Fler guider.

Valget er ditt.

Skrevet

anbefaler også linux ubuntu (gjerne serververson), og å lese på www.srcds.com der står alt jeg har hatt behov for å kunne (og ikke mer enn det), og jeg har satt opp en del. Anbefaler også sticyene...

• 4 uker senere...
Skrevet
skal lage en cs 1.6 server

bruker amxmodx

mods den har gungame deathmatch

det jeg trenger hjelp til er map vote, rank(lurte på hlstatsx) og forslag til nyttige plugins

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...